1

Onderwerp: houdbaarheid strik

Hallo, voor mijn dochters verjaardag ( 2 januari) wil ik een striktaart maken. Dit wordt dan mijn eerste strik, wil dus op tijd beginnen want stel dat het steeds niet lukt, maar wie weet lukt het wel snel. Vraag is hoe lang is de strik houdbaar, en hoe dan te bewaren, of is het toch het beste op het laatst de strik in elkaar te zetten??

groet Svin

Re: houdbaarheid strik

de strik kan je heel lang bewaren, mits je hem donker en afgedekt wegzet ivm de stofjes en het vervagen van de kleuren.
ikzelf vind de strik niet zo lekker, door de tylose enzo. mijn ervaring is dat de meeste mensen dat niet zo lekker vinden. Dus je kunt hem best nu al maken en 2 jan pas erop zetten. Dan kan je ook nog wat uitproberen, hoe je hem mooi vind enzo.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Om te eten vind ik hem ook niet lekker. Je kunt hem dus makkelijk al maken want ip hoeft hij niet meer gegeten te worden. Succes!

Hier worden creatieve dromen werkelijkheid..
www.creatievedromen.nl

4

Hey Svin, mijn dochter is ook op 2 januari jarig! Ze wordt 2 jaar. Zin om samen te strikken? (weet niet waar je precies woont?)

groetjes Syl

5

Hoi Latinsista/Syl. Zou het wel leuk  en gezellig vinden om samen te strikken en te proberen , maar helaas woon ik een beetje uit de buurt. Woon in Breezand ( kop van Noord-Holland). Grappig dat jouw dochter ook op twee januari jarig is, mijn dochter wordt alweer 10 jaar, de tijd vliegt, van een klein hummeltje naar een echte meid met al haar giechels
Heb jij al eerder strikken gemaakt ??