Onderwerp: Voor wie mij gemist heeft :D
Dit is waarom ik een paar dagen afwezig ben geweest:
donderdag voor de kleuterkerstbrunch:

+ nog een iglobolletje met 2 pinguins voor notenallergie, maar geen foto
zaterdag:

zaterdagavond nog een (mijn eerste) soort workshopje gegeven voor de dochter van mijn vriendin die op haar feestje heel graag een taartjes wilde maken.
dus met 7 meiden en jongens van 12 bolletjes bekleed (dus daar nog de nodige voorbereidingen voor gehad)
en voor zondag:
Lisa, Amy en Shelly graag.....WIE???? de dames van het junior songfestival van vorig jaar zijn helemaal hot.......nooit van gehoord
Mijn uitvoering 
de originele versie
Ik vond er niet zo veel aan, probeer maar eens een fatsoenlijk gezicht van 2 cm te maken, maar Noelle was er erg blij mee en hij ging gelijk op haar fanhyves.
Nou ja, dat maakt het dan wel weer goed.
En nu........complete taartenrust de komende weken......nou ja, misschien wat gefreubel voor mezelf, maar geen opdrachten want in kan geen bolletjes meer zien 
t was trouwens een kostbare workshop voor mij, want toen ik al bijna thuis was en er naast me getoeterd en geseind werd bleek dat de achterklep open was gegaan en ik heb dit helemaal niet gemerkt
, alle goedkope zooi lag nog in de auto (placemats, pvc buizen, gelukkig ook mijn doos met kleur en glitter) maar mijn doosje met uitstekers, waterkwastjes, schaartjes, tooltjes, rollers etc en mijn doos met botercreme was er uit gevallen.
Ik heb vandaag nog speciaal gelet op een grote platgereden doos of botercremevlek op de weg
......maar niets meer gevonden.
. Je had toch hopelijk niet álles bij je?
Misschien toch even de politie bellen? Het kan zijn dat iemand het heeft gevonden en naar de politie gebracht...Niet geschoten is in elk geval altijd mis