1 Laatst bewerkt door Noor77 (21-12-2008 17:51)

Onderwerp: Puzzel tylose?

Ik ga deze week voor het eerst een puzzelplaatje maken. Moet ik eerst tylose door de marsepein mengen of hoeft dat niet? Verder nog handige tips, beginnersfouten die veel gemaakt worden of zo?

Alvast dank voor jullie reactie!

Groetjes Noor

2 Laatst bewerkt door birgitta (21-12-2008 18:05)

Re: Puzzel tylose?

nee bij een puzzelplaatje niet :)

http://www.felicitaartjes.nl/   kijk hier bij werkbeschrijving how to

3

Nee, geen tylose gebruiken. Bij felicitaartjes.nl kan je inderdaad een goede how-to vinden.
Wat ik wel doe en makkelijk werkt is het plaatje op zo'n transparante hoes maken en als het plaatje klaar is, eerst een half uurtje in de koelkast en dan de hoes openknippen en omdraaien. Dan kan je het hoesje als ware van het plaatje afpellen. Dan blijft alles heel goed zitten.
Snap je hem nog ??? :D

Je eigen taart is goud waard :-)

4

dalton1 schreef:

Wat ik wel doe en makkelijk werkt is het plaatje op zo'n transparante hoes maken en als het plaatje klaar is, eerst een half uurtje in de koelkast en dan de hoes openknippen en omdraaien. Dan kan je het hoesje als ware van het plaatje afpellen. Dan blijft alles heel goed zitten.

Hmmm, ik heb me nog steeds niet aan een puzzel durven wagen, maar dit klinkt als een goede tip!

Alleen, hoe krijg je dan de randjes weer netjes afgewerkt?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

dalton1 schreef:

Nee, geen tylose gebruiken. Bij felicitaartjes.nl kan je inderdaad een goede how-to vinden.

ik doe hem niet in de koelkast maar in de vriezer dan wordt het hard.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

Adrienne schreef:
dalton1 schreef:

Hmmm, ik heb me nog steeds niet aan een puzzel durven wagen, maar dit klinkt als een goede tip!

Alleen, hoe krijg je dan de randjes weer netjes afgewerkt?

Als je de randje mooi heb gemaakt dan hoef het niet voor de tweede keer je legt je puzzel bevroren op je taart en klaar.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!