Re: Niks bijzonders.....
Niets bijzonders???? Nou ik vindt het prachtige taarten en stuk voor stuk bijzonder. Vooral de cars taart vindt ik supermooi gelukt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Niks bijzonders.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niets bijzonders???? Nou ik vindt het prachtige taarten en stuk voor stuk bijzonder. Vooral de cars taart vindt ik supermooi gelukt.
Jemig, wat een productie! En allemaal zo netjes afgewerkt.
Supercalafragilisticexpialidocious! (uit Mary Poppins)
neen HELEMAAL nikske bijzonder ...bambambam ....zomaar eventjes een h
Ohhh ze zijn allemaal prachtig!!!
Oooh die Bliksem!! Geweldig!
Ze zijn allemaal prachtig!!
Hoe kun je zo'n titel bedenken....
Ik vind ze helemaal super!
Wat zijn het er weer veel.. En wat is het weer leuk om naar te kijken!
Niks bijzonders is wat ik over Hema taarten zeg
Niet echt iets wat past bij jouw creaties 
Wil je even een compliment geven voor je Cars taart, Bliksem ziet er erg goed uit!
Noem het maar niks bijzonders: wat een productie en allemaal erg leuk!
hahaha, ik begrijp je titel wel hoor 
Wat een enorme produktie weer, ik hoop dat een van je goede voornemens van het nieuwe jaar is, niet teveel opdrachten in 1 weekend aannemen!!! De mijne wel in ieder geval!!
Ze zijn allemaal weer zo leuk en je bliksem is goed gelukt, ik heb het ook altijd als ik klaar ben met snijden, maar als de marsepein er dan omheen zit, dan zie je gelijk een auto. Vind je Mylo helemaal geweldig, zou die ook graag nog een keer maken!!!
Waarzinnig mooie taarten zeg, maar inderdaad, het stelt werkelijk niks voor..... 
Gekkie, ze zijn echt geweldig!
hihi, mafkees, ik verwachte meteen een witte taart met een paar opgeplakte bloemetjes ofzo en dan komen er toch een paar pronkstukken tevoorshijn. 
jou taarten verdienen echt een beter topic titel hoor. 
WAUW, wat een prachtige taarten, noem dat maar NIKS BIJZONDERS!!!!!
Nah jaaaaaaaaaaaaaaaaaah, pffffff, tssssss, uhh. Neeeeh hoor niks bijzonders....
Dit is teveel bescheidenheid Jolanda!! Ze zijn hartstikke mooi! Stuk voor stuk harstikke strak en leuk!!
ik vind ze allemaal even leuk kanp hoor!!!!
als ik de laatste tijd "niets bijzonders" lees op het forum blijkt juist dat de meest fantatstische taarten te voorschijn komen! En nu weer.....!!!! Vind het strikje echt helemaal top bij de kerst taart!
En dit noem jij niks bijzonders?!?! Tjee, dan zou bijna niemand meer durven showen
. Stuk voor stuk prachtige, strakke en mooi afgewerkte taarten! Wel bijzonder dus
!
Ik ben blij dat je het niks bijzonders vindt...is er tenminste nog ruimte voor groei
Lolbroek!
Ik vind ze -net als alle anderen hier- plaatjes!!!
Met je niks bijzonders, je moet je toch eens even na laten kijken
. Meid ze zijn weer 
Nee hoor....helemaal niks bijzonders....maar ik zie hier een paar schitterende creaties voorbij komen....maar nee...niks bijzonders......MUTS...ze zijn geweldig!!!! 
Het zijn allemaal prachtige taarten!! Zou willen dat ik van die,niet "niet bijzondere"taarten kon maken 
Neuh, niks bijzonders hoor 
Tss, meid, ze zijn allemaal hartstikke leuk en uniek! Geen taart is precies hetzelfde, ik vind ze hartstikke leuk! 
Wat een verschrikkelijk......mooie taarten!!!
Ik wou dat ik dat ook kan !!!!
Pffff...niks bijzonders....wou dat ik zulke niks bijzonders kon maken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Niks bijzonders.....