Re: malletje voor baby
Dag roosje,bestel jij nu voor mij ?Ik zoek anders een ander lijstje(liever niet he)alvast bedankt hoor!!!
hoi.
ja ik bestel voor jouw. als het goed is heb je een mailtje gehad van mij.
groetjes marita
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » malletje voor baby
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dag roosje,bestel jij nu voor mij ?Ik zoek anders een ander lijstje(liever niet he)alvast bedankt hoor!!!
hoi.
ja ik bestel voor jouw. als het goed is heb je een mailtje gehad van mij.
groetjes marita
Dag rooje ,ik zie geen mailke?Ik wacht dus af he ,dank u
yes! ik heb de malletjes binnnen.
als het goed is hebben alle personen waar ik al eerder een mailtje naar gestuurd heb nu weer een mailtje gehad. ik ga morgen even kijken hoeveel de verzendkosten nog kosten en laat jullie morgen nog even weten.
verzendtkosten zijn 1,32
ik heb iedereen weer een mailtje gestuurd met hierin het bedrag van de mal.
mocht je dit niet gekregen hebben laat het me dan even weten.
ze zijn in nederland ook gewoon te koop kom je volgens mij nog goedkoper uit
taartendecoratie.nl
[color=darkblue][edit]
Linkje aangepast; zie spelregels
Daar komen de verzendkosten er nog op. Lijkt me niet goedkoper, dan via Roosje.
ze zijn in nederland ook gewoon te koop kom je volgens mij nog goedkoper uit
taartendecoratie.nl
[color=darkblue][edit]
Linkje aangepast; zie spelregelswww.deleukstetaartenshop.nl/ommen LIKE ons op FACEBOOK!
http://www.facebook.com/pages/Deleukste … 864?ref=ts
Je hebt het wel vlugger in huis, en als je meer besteld ben je toch goedkoper uit denk ik
ze kosten via mij. met verzendkosten erbij 13.50 per mal. volgens mij zijn ze daar in nederland niet voor te krijgen.
Maar ik neem aan dat dit een eenmalige actie (het bestellen van de malletjes) was van jou?
ze kosten via mij. met verzendkosten erbij 13.50 per mal. volgens mij zijn ze daar in nederland niet voor te krijgen.
Ik zou wel eens willen weten hoe je dat hebt gedaan. Heb ook een lading besteld in Amerika..en daar krijg ik ze toch niet voor. Ja, wel zonder douanekosten! Heb je al een berekening van de douane?? Gewoon nieuwsgierig hoor Zou namelijk zonde zijn als je ze zo goedkoop wegdoet...en je dan een flinke aanslag krijgt die je uit eigen zak moet betalen.
Kadohke,
Krijg je die rekening van de douane dan later nog apart?
Zit dat niet gewoon verwerkt in de prijs die je aan Amerika moet betalen dan?
Kadohke,
Krijg je die rekening van de douane dan later nog apart?
Zit dat niet gewoon verwerkt in de prijs die je aan Amerika moet betalen dan?
Nee helaas niet. Je betaalt een x bedrag een post-kosten en belasting. Ik moest het contant afrekenen toen de postbode kwam afleveren (bijna 50 euro op een pakket van 160 dollar), maar je krijgt de rekening ook wel eens nagestuurd en heb ik ook al gelezen van iemand die beide kreeg
Ik heb iets gelezen hier op het forum, dat je vanaf december onder de €150 dollar geen douanekosten kreeg.
Maar precies weet ik het ook niet.
Nou roosje, ik hoop dat jij geen nare verrassing straks ga krijgen.
als de kosten plus de verzendkosten onder de 150 dollar blijven hoef je geen douanerechten te betalen.
als de kosten plus de verzendkosten onder de 150 dollar blijven hoef je geen douanerechten te betalen.
Jawel. De grens is overigens 150 euro en niet dollar (scheelt toch ) je hoeft dan geen douanerechten te betalen, maar WEL omzetbelasting en de kosten van TNT-post!!!
Kijk hier maar eens: http://www.douane.nl/particulier/intern … l#P92_6003
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » malletje voor baby