1

Onderwerp: Bokkenpootjescreme, is dit hetzelfde als bokkenpootjesvulling?

Zo niet, hoe maak je bokkenpootjescreme?? Ik wil een taart voor mijn nichtje vullen met deze creme . De bokkenpootjes heb ik al in huis, maar ik heb geen idee hoe ik het moet maken. Het recept van bokkenpootjesvulling heb ik zien staan tussen de recepten maar dat is met slagroom en dan moet je de taart in de koelkast bewaren toch?? En die zit bij mij al helemaal vol, net zoals de vriezer.
O ja, nog een vraagje, Ik heb het kapsel net al gebakken het staat nu af te koelen. Morgen wil ik het vullen en decoreren. Zondag is mijn nichtje jarig dus eten we de taart op. Hoe bewaren jullie je biscuit tot het vullen/decoreren?
Alvast bedankt!

2

Re: Bokkenpootjescreme, is dit hetzelfde als bokkenpootjesvulling?

geen flauw idee, maar ik gok dat je de bokkepootjes dan door de bc mengt. Wordt nl ook vaak gedaan.

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

tinkerbel schreef:

Zo niet, hoe maak je bokkenpootjescreme?? Ik wil een taart voor mijn nichtje vullen met deze creme . De bokkenpootjes heb ik al in huis, maar ik heb geen idee hoe ik het moet maken. Het recept van bokkenpootjesvulling heb ik zien staan tussen de recepten maar dat is met slagroom en dan moet je de taart in de koelkast bewaren toch?? En die zit bij mij al helemaal vol, net zoals de vriezer.
O ja, nog een vraagje, Ik heb het kapsel net al gebakken het staat nu af te koelen. Morgen wil ik het vullen en decoreren. Zondag is mijn nichtje jarig dus eten we de taart op. Hoe bewaren jullie je biscuit tot het vullen/decoreren?
Alvast bedankt!

Goed laten afkoelen, en dan in een plastic tas, lucht dicht. Werkt perfect!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

Dank je wel voor de tip!!! Een plastic tas, was ik zelf nooit opgekomen!! Ik stond laatst bij de Blokker te twijfelen of ik zo'n grote plastic taartbewaardoos zou kopen maar ik kan die niet kwijt in mijn keuken.
Thanks!

5

Gewoon erdorheen mengen ja, net als bij de slagroom,

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Ik heb de bokkenpootjes door de creme gemengt, eigenlijk gewoon gegokt qua hoeveelheid! Beetje creme, beetje bokkenpootjes en dan even proeven natuurlijk! :-)