Onderwerp: eerste bestelling ...
hoi!
2 weken terug op een kerstmarkt gestaan en daar kreeg ik mijn eerste bestelling, verjaardagstaart voor de 1 jarige Sebastian. opdracht Ole Brum oftewel Winnie de Pooh. nu wilde ik het hoofd maken van Winnie maar omdat ik de bestelde fondant niet op tijd binnen heb gekregen ( zit nog te wachten hihi, post in Noorwegen is niet altijd snel ) is het een pusseltart geworden. niet erg want ook daar moest ik me een keer aan gaan wagen. heb wel het hoofd als " mep" taartje gemaakt.
de vulling die ik heb gebruikt is aardbeien/banaancreme en een laag met chocoladecreme. ik moet nog wel steeds een gevecht leveren om de fondant top, dus waar je de taart geheel me afdekt, goed te krijgen. als iemand daar tips voor heb graag !!! hij is nog niet helemaal naar mijn zin, vooral vanwege de bovenste laag maar aangezien ik nog niet zoveel taarten heb gemaakt mag ik ook weer niet te streng zijn voor mezelf...alhoewel . het zou gewoon fijn zijn zijn als je een perfect produkt kan afleveren. we blijven oefenen
.

helaas zijn niet alle fotos super gelukt
. hoop volgende keer meer tijd te hebben om fotos te nemen. klant stond al voor de deur!
groetjes Silvia