1

Onderwerp: Vraagje marsepein.

Ik kreeg gisteren de marsepein binnen van de webshop,daar stond op dat de marsepein heel vers was,dus was zachter is.Nu mijn vraag :Kan ik die gewoon normaal gebruiken,want er staat dat je hem steviger kan maken met poedersuiker,maar dit is rode marsepein,wordt die dan niet minder rood???En als ik hem niet steviger maak,kan ik hem dan wel gewoon gebruiken en gaat de taart niet zweten??

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Sandra

2 Laatst bewerkt door Sandra67 (18-12-2008 14:58)

Re: Vraagje marsepein.

Niemand goede raad voor mij???Ik moet de taart morgen maken :-)

3

Geen flauw idee. Ik zou 'm gewoon gebruiken. Als het erg plakt kan je er altijd nog poedersuiker doorkneden. Ik gebruik soms ook wel marsepein als ik het net gekleurd heb. Maar die jij hebt zal toch op z'n laatst van eergisteren zijn, dus al 2 dagen.... Misschien kan Inge zelf hier wat zinnigs over zeggen?

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Hij is van 4 december staat op de verpakking.

5

Ik zou het gewoon gebruiken en dan kan je er idd altijd nog poedersuiker doordoen. Dat merk je snel genoeg.

succes

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

Hallo,

Je kunt het gewoon zo gebruiken hoor, geen probleem. Inderdaad, als het ietsje zou plakken, een klein beetje poedersuiker toevoegen.

Succes met de taart.
Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat