Re: de taarten voor mijn meisje
Wat zien ze er beide super leuk uit!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de taarten voor mijn meisje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zien ze er beide super leuk uit!!!!!
OOHHH Bien
Nou ze zien er prachtig uit hoor!
Vraag je wel eens om hulp hier op het forum?, er zijn volgens mij genoeg baksters die je wel uit de brand zouden willen helpen, en die natuurlijk jouw kwaliteit kunnen handhaven
Heel veel sterkte met de drukte en fijne feestdagen
Groetjes, Mireille
Klein probleempje, mijn taartvriendinnetjes, Jol en Sweetcarolyn, hebben het zelf al zo druk. Voorheen konden we nog wel eens naar elkaar doorverwijzen, maar inmiddels weten we precies van elkaar welke en hoeveel taarten we hebben op welke dag en dan heeft doorverwijzen geen zin. Maar geef me nog een paar weekjes....
Enne meiden, bedankt voor de complimenten en opbeurende woorden!!
waauw, ze zijn supermooi!
Prachtige taarten, vooral die voor thuis is een schatje met de rolroosjes !
ik snap helemaal wat je bedoelt met taartenmoe, even een pauze inlassen zodat je er straks weer heeeeeeeel veel plezier aan beleeft!
Ik vind het wel echte Bien taarten die jouw taartenmoeheid niet verraden hoor..
Prachtige taarten.
o ja, die laatste vind ik vooral erg mooi
Een verstandig besluit lijkt me, absoluut niet omdat je taarten er minder om worden, maar het moet natuurlijk vooral leuk blijven om te doen!
Misschien was je meer van plan, maar ik vind het prachtige stijlvolle taarten. Echt helemaal goed zo! 
Ze zijn juist heel mooi geworden
!
Wat een leuke,mooie meidentaarten heb je gemaakt voor je dochter,mooi en erg lief,gefeliciteerd nog!
Wauw, mooi zeg!! Superstrak en zoooo lief!!
En weet je dat je zonder het te weten een inspiratie bent?! Elke keer als ik weer zit te pielen op een taart denk ik aan jouw woorden.....t blijft wel taart......en dan ben ik ineens een stuk aardiger voor mezelf! Dank.....
o ik vind ze super liefffff!!!!!!!!!!!!!
mooi! ze zijn gewoon mooi! en wat een ontzettend mooi effect hebben die rol roosjes...die ga ik stiekem onthouden!
Wat een schatjes zeg! En ik zie er niks van dat je taartenmoe bent hoor!
Maar ik kan het me goed voorstellen, vooral als je het zo druk hebt. Doe nu maar even lekker rustig aan, en geniet van de gezellige feestdagen die eraan komen 
hardstikke leuke en lieve taarten!! Nog even en dan kun je heerlijk bijtanken!
Mooi gedaan, Bien! Je ballerina is lief!!!
En taartenmoe....alleen maar taartenmoe??? Ik hoop dat het je lukt om lekker tijd voor jezelf en de rest van de Bien family in te bouwen!
Kijk dat heb je als je een tijd niet op het forum bent, dan loop je hopeloos achter. Maar voor jou, ben ik toch nog even opzoek gegaan. Meid ze zijn weer
zo.
Ohhhh Bien...de taarten zijn schitterend!!!...Nog gefeliciteerd met je dochter!!!
Valt ook niet mee om zulke mooie creatie te maken met een hoop andere belangrijke dingen te doen te hebben...hoop dat je in het nieuwe jaar een beetje tot rust komt en dan je ook echt aan jezelf toekomt...heel belangrijk hoor!!!
Succes met rusten! 
Erg mooi!! Ben blij dat ik de spiral besteld heb!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de taarten voor mijn meisje