1

Onderwerp: after eight vulling in kindertaart?

Ik twijfel, o ik twijfel zo... De after-eight vulling klinkt wel super-lekker... maar is dat geschikt voor een kindertaart? Of zal ik toch maar chocoladefudge en een laagje slagroom doen? Zo een twijfel... hemelse modder durf ik niet meer, na het fiasco van vorige keer(ging lopen)...

Ga er vrijdag/zaterdag mee aan de gang.. dus heb nog ff om te twijfelen.... wil wel uiterlijk donderdag al de inkopen gaan doen..... (tis voor mijn eigen zoon, dus het hoeft niet naar iemand toe.....)

Fruit of vruchtenvulling doe ik liever niet. Ik ben er zelf geen liefhebber van, en ook mijn oudste niet... dus ik ga er niet standaard vanuit dat iedereen dat wel lekker gaat vinden...... Heb ook al zitten twijfelen aan bokkepootjesvulling, maar wat doe je daarbij dan????

Re: after eight vulling in kindertaart?

persoonlijk zou ik niet after eight nemen voor een kindertaart, van de week een lekkere geprobeerd en die staat bij mij met stip op nummer 1, bonbonblock praline met nootjes vulling

daar werd ik echt heeeeeeel erg blij van :-D :-D

3

die bonbonbloc praline lijkt wel wat, maar die nootjes niet... het is voor een 2-jarige... met dus gelijksoortige leeftijden kindjes op het feestje.....

nog iemand ideetjes???? after eight moet je inderdaad echt van houden(ik kan zo een heel pak wegwerken :P )

4

Misschien bokkepootjes vulling? Mijn buurmeisjes van twee kwamen nog een stukje taart halen :D!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

Slagroom met saroma aardbeien of framboos valt volgens mij ook altijd wel in de smaak.

Groetjes, Elly

6

Slagroom zou ik weer niet zo snel doen...
Maar die Saroma kan ook prima door creme. De caramelsmaak is bij ons favoriet.

Maar om op je vraag terug te komen: after eight zou ik niet doen in een kindertaart, meeste kinderen lusten dat niet, ikzelf trouwens ook niet :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Ik zou het ook niet doen.Luste die chocolaatjes vroeger ook niet.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Het is een superlekkere creme die after-eight. maar ik zou het idd niet in een kindertaart doen. Ik zou gewoon iets van chocoladebotercreme in doen met een aardbeienjam ofzo... of Banketbakkersroom doet het bij kinderen ook vaak goed!!

Groetjes Tien

9

Zou het ook niet in het kindertaart doen. Meer iets "gewoners". Evt. botercreme met aardbeienjam. Mierzoet, maar kinderen zijn er gek op!! ;)

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.