Onderwerp: nog niet de taart... maar.
wel alvast mijn bumba en bumbalu die ik gemaakt heb voor er bovenop...
is het wa?

moet ze straks nog wel ff oppoetsen hoor, maar nu eerst ff laten drogen.. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog niet de taart... maar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wel alvast mijn bumba en bumbalu die ik gemaakt heb voor er bovenop...
is het wa?

moet ze straks nog wel ff oppoetsen hoor, maar nu eerst ff laten drogen.. 
Leuk! Ik zou alleen de neus van Bumba iets kleiner maken, en de armpjes van allebei korter.
Ze zijn erg leuk om te maken he?
Leuk. Armen zijn wel wat aan de lange kant.
ze hebben ook allebei wenkbrouwen in het echt en geen ronde buik, maar een conus. moet wel zeggen dat ik ze direct herkende. succes ermee. ben benieuwd naar de taart.
jah, tis ook mijn eerste echte boetseersel...
ik laat het ff zo, tis voor onszelf, ze zijn goed herkenbaar, en ben best trots op het eerste resultaat... verfijning komt met de tijd 
Ze zijn zeker goed herkenbaar hoor!!
Ja, ik herkende ze meteen en mijn zoontje (3 jaar) ook.
Kunnen dus zo op een taart. Maar misschien inderdaad nog wenkbrauwtjes....?
ga misschien inderdaad nog ff wat wenkbrouwtjes erin frutten...(ff wat cocktailprikkertjes kopen maar). zal als de taart klaar is, ff foto's maken....... 
Mooi 
Je moet uitkijken als je hier een foto plaatst. Je wordt meteen aangevallen hahaha. En zeker niet vragen vinden jullie het wat, want dan krijg je ook antwoord. En toch willen we dat allemaal, daar leren we het meeste mee. Ik vind het in iedere geval wel fijn dat iedereen er meteen met hun neus erboven op zit.
trouwens, ziet er leuk uit, hoewel ik Bumba echt niets aan vind. Die onderste vind ik wel leuk. Heet die Bumbalu? Ga ik even opzoeken.
jah, dat is bumbalu... sja ik vind er zelf ook niks aan, maar mijn zoontje wel... en tis toch voor zijn taart 
Ow ik ben heel blij met de kritiek hoor, lessen voor de volgende keer.... maar ik ga ze nu niet meer aanpassen 
Het zijn zeker Bumba en Bumbalu! Dus die missie is geslaagd 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog niet de taart... maar.