1

Onderwerp: Lekker fondant/marsepein/mmf..........of niet?!?!?!?!?!

Hebben jullie ook de ervaring dat mensen de bekleding van de taart laten liggen. Dus dat ze fondant, of marsepein of marshmallowfondant gewoon niet lekker vinden. Je krijgt er wel een hele mooie taart door, maar ik vind het eigenlijk ook wel zonde als ze de bekleding laten liggen.

2

Re: Lekker fondant/marsepein/mmf..........of niet?!?!?!?!?!

Ik zelf laat het meestal liggen,ook omdat ik het te machtig vind.Maar verder heeft niemand ooit iets laten liggen.Sterker nog....sommige vragen nog een stukje.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

Ik laat het liggen, ik vind het ronduit go... eeeuh, niet lekker. Van mij mogen ze het ook laten liggen hoor, geen probleem. Mij gaat het vooral om het maken, als ze hem daarna maar niet in de vuinisbak kieperen vind ik alles best.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Smaken verschillen haha. Hebben ze een hele televisie serie over gemaakt.

5

De meesten vonden de fondant niet lekker (ballina had ik gebruikt), inclusief ik vond het ook niet te eten!  Marsepein beviel/bevalt beter. Echter, ik moet er niet een te dikke laag over doen, want dan laten de meesten het liggen. Mits ik het dus dun bekleed, en de cake hoog genoeg heb (is een must voor mij!!) en voldoende heb gevuld, gaat de bekleding dus wel op, in ieder geval tot de rand. Want dat is wel een hele hap ineens. Ook dingetjes die erop zitten niet te veel, of te groot naar mijn mening.

Groetjes Tien

6

ik ben blij dat ik dit allemaal lees, want dan weet ik dat het niet aan mij ligt. Gek eigenlijk, ik bak al zo lang taarten, en altijd hele positieve reakties gekregen, alleen heb ik nooit eerder met fondant en marsepein gewerkt omdat ik dat zelf niet zo lekker vind. Maar omdat ik zag dat je gewoon zo'n prachtige taarten krijg met f/m/mmf ben ik daar ook mee begonnen. En nu merk ik dat er HEEL VEEL mensen zijn die het ook niet zo lekker vinden. Ik wil toch ermee door blijven gaan, want het zijn echt prachtige taarten die je ermee kan maken.

7

Ja hier ook hoor. Ik zie dat heel veel mensen die alleen een klein stukje willen proeven omdat het anders zo machtig is. Heel veel mensen laten de marsepein/fondant liggen.
Eerst dacht ik ... ooo wat zonde, maar nu denk ik, mwah ... ze hebben ervoor betaalt dus mij maakt het niet meer uit.

Groetjes Tweety!

8

Ja vele laten het liggen en andere eten het dan weer op........Ik bekijk als een cadeau dat verpak je ook mooi en daar gooien ze de verpakking toch ook weg!!!Hihihihi positief denken ik heb mijn plezier gehad bij het maken!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

9

ik liet het ook altijd liggen, ik lust namelijk geen marsepein. maar de MMF, die lust ik wel, jammie, maar dan moet de taart al wel ff uit de koelkast zijn. dat adviseer ik de klanten ook altijd. ff een klein half uurtje van te voren uit de koelkast halen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.