Re: lief sneeuwtaartje
Heel mooi Wen het is weer een plaatje. En een pluim voor je moeder.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lief sneeuwtaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi Wen het is weer een plaatje. En een pluim voor je moeder.
Harstikke lief taartje!
A, dat uiltje!!!
Wat een lieve moeder heb jij!
Wat een schattige taart is het. Zou weer veel te zonde zijn om op te eten, dus maar goed dat het een dummy is.
Ben benieuwd wat we morgen gaan fabriceren
(Mijn Bob en Titus zijn nog niet op de taart geweest, staan nog steeds te pronken, hihi. Heb voor Jesse uiteindelijk maar Pieter Post gemaakt, die vind ie momenteel het einde)
En of het weer zo lekker bijtijds is afgelopen

Tot morgen!
Wat een lieve moeder heb jij!
Wat een schattige taart is het. Zou weer veel te zonde zijn om op te eten, dus maar goed dat het een dummy is.
Ben benieuwd wat we morgen gaan fabriceren(Mijn Bob en Titus zijn nog niet op de taart geweest, staan nog steeds te pronken, hihi. Heb voor Jesse uiteindelijk maar Pieter Post gemaakt, die vind ie momenteel het einde)
En of het weer zo lekker bijtijds is afgelopen![]()
![]()
Tot morgen!
hihi, mijn moeder is lief hoor, maare wel eigenbelang natuurlijk, het was voor haar vriendin.
pijn in mijn schouder of niet, beloofd was beloofd.

enne, morgen zal het vast om 11 uur klaar zijn.

Ontzetttend mooi zeg, en die schaduw lijkt inderdaad bewust blauw gemaakt, haha !
Ini schreef:Wat een lieve moeder heb jij!
Ben benieuwd wat we morgen gaan fabriceren(Mijn Bob en Titus zijn nog niet op de taart geweest, staan nog steeds te pronken, hihi. Heb voor Jesse uiteindelijk maar Pieter Post gemaakt, die vind ie momenteel het einde)
En of het weer zo lekker bijtijds is afgelopen![]()
![]()
Tot morgen!
hihi, mijn moeder is lief hoor, maare wel eigenbelang natuurlijk, het was voor haar vriendin.
pijn in mijn schouder of niet, beloofd was beloofd.
![]()
enne, morgen zal het vast om 11 uur klaar zijn.
![]()
Ja vast..... das maar een ietsiepietsie eerder dan de vorige keer 
Heeel erg mooi! Die gaat absoluut onder de favorieten!
Je kon het niet laten he. 
Schitterend taartje, heel lief.
Dikke
voor mams.
Dat uiltje doet het helemaal! Echt een schatje!
Erg leuk gedaan, en fijn dat je moeder zo meewerkte. Dat rollen is echt zwaar als je last hebt van je schouder...
stja wat moeten wij hier nog aan toevoegen?! Ode aan je mams, en voor jouw natuurlijk ook!
Helemaal geweldig!!!
Wat een lief taartje zeg! En wat fijn dat je moeder je zo kon helpen om toch nog een taartje te maken
Sterkte met je schouder!
Oooh, echt een superlief taartje!
Heel erg scheetig!!
Superschattig taartje! Je moeder lijkt me een goede assistent maar hoop dat je snel weer zelf kan rollen! 
Wat een lieverd! Je moeder ook natuurlijk 
Wat een lieffie. Leuk ook, dat bergje zo bij het uitgesneden water. En het hoopje waar het hertje onder ligt. Je verzint ook steeds weer iets nieuws!! De sneeuwuil vind ik ook erg leuk!
Hij is weer snoezig en een pluim voor je moeder, lief van haar!
wat een snoepje die taart, alles ook zo sierlijk. de mooie psitse snuit van het hertje en de oortjes pffffffffffffffffff. dat wil ik ook kunnen whahaha, nog maar ff dooroefenen hierzo 
H
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lief sneeuwtaartje