26

Re: 'k lijk onderhand wel een bakkertje :-)

Geweldig. Nou je lijkt helemaal niet op een bakker, bij de bakker ligt echt niet zo iets moois.

27

Super :thumb:

28

sjeempie jij hebt hard gewerkt!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

Zo wat ben je ijverig. En wat netjes allemaal !! Gewoon kunstwerkjes he, net als al de taarten op het forum :thumb:

30

Wow....wat een mooie taarten zeg!
En veel!

Het zijn stuk voor stuk plaatjes!

Ben blij dat het taartje van het recept zonder ei gelukt is!
Weer een kindje blij!!

31

wat een prachtige taarten zeg, vooral Bob de Bouwer is schitterend !

Groetjes, Conny

32

Jeetje, wat een produktie, in 1,5 week???? Ik zou gillend gek worden :Y
Heel erg mooi gedaan allemaal!

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

33

Zooo dat zijn heel wat taarten en allemaal even mooi!!!

34

Carin schreef:

Zo'n minipopje van de Zeeman heb ik ook liggen, ze wacht op een taartje... en wacht... en wacht :lol:
Goh, dat heb ik nou nooit, ahum!!

Carin schreef:

Maarre, die "caisses", passen die ook in je blik of zet je die zo op de plaat? Of bak je de cc's in een echte caisse en zet je ze daarna in deze bakjes?

Die caisses (v.d. Sligro) passen perfect in een blik en ik bak ze dan ook direct in de caisse (in 't blik dus). Alleen ..... ben ik soms dus een beetje te ongeduldig en kwak ik d'r ook nog een paar losse naast. En dat moet ik dus gewoon niet meer doen :nooo .... ze vervormen dan toch ietwat en dan zijn ze 't dus net niet. Dit keer had ik mazzel en kon ik ze gebruiken voor de tractatie van Romy, maar voor een opdracht had ik ze dus mooi over kunnen maken.
't grote voordeel van deze caisses is natuurlijk dat ze er als de cakejes loslaten er niet gelijk zo slordig uitzien. 't cupje behoudt tenslotte z'n normale vorm. En ze zien er ook wel blits uit. Simpel aluminium, maar 't oogt lekker als zilver!
Dus die stapel caisses in allerlei kleurtjes ..... blijft voorlopig in m'n kast staan :D :D :D

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

35

jeminee, jij hebt veel gebakken, wat een werk. En ja alles ziet er gewoon geweldig uit!

Groetjes Rineke

36

Jemig wat een productie! Daar mag je wel U tegen zeggen!

Ze zijn allemaal zo mooi, en erg leuk om naar te kijken! Mijn oog viel gelijk op Bumba en Bumbaloo! (tja heb hier 3 aanvragen liggen allemaal in de maand december).

Groetjes Tweety!

37

Wat een werk, maar heel mooi allemaal!

Groetje,
Toetje