Onderwerp: 'k lijk onderhand wel een bakkertje :-)
Vanochtend werd deze prinsessentaart opgehaald. Totaal geinspipikt van dit forum natuurlijk! Maar dan nog hartstikke leuk om te maken. 't is trouwens een mini-exemplaar. De rok is gemaakt met de mini-wondermold. Enne by the way .... 't barbiepopje komt bij de Zeeman vandaan en kost maar 0,79.

De 3-jarige Joey had maar 1 wens voor z'n verjaardag: echte taart! Hij heeft nl. een eiwitallergie en aangezien bakkers daar dus niet aan beginnen, kwam z'n moeder bij mij terecht. Gelukkig vond ik op 't forum een recept van Kids4co. Thanks daarvoor! Echt 't ventje was verschrikkelijk blij! Het kleine taartje op de foto bij de cupcakes is speciaal voor hem!

Voor een tweeling Bob de bouwer! Ik had gedacht dat deze vrij simpel was, maar toch ging d'r aardag wat tijd inzitten.

Voor een kleine dame een echte meidentaart met vlinders en een strik. Jammer genoeg braken m'n opstaande vlinders allemaal, dus 't zijn platte geworden. Achteraf ook best leuk!

Bumba voor de 1-jarige Dennis.

Een koffer voor de 15-jarige Ditte. Zij gaat volgend jaar vanuit een schoolproject naar Ghana en is volgens haar moeder in de ban hiervan. Vandaar dus een koffer met de Ghanese vlag

Om de volgende bestelling moest ik erg lachen. Hier werd nl. specifiek bij aangegeven dat ze bij me bestelde vanwege de smaak. Ik hoefde dus niet zoveel werk aan 't uiterlijk te besteden. Dat vond ze zonde van m'n tijd

Onderstaande taartje was voor Sinterklaasavond. Ik dacht leuk uit m'n pan te gaan met pietjes & pakjes, maar die vlieger ging niet op. Veel roze, paars, glitters, vlinders, bloemen en een platte strik i.v.m. de extra marsepein was 't verzoek. Okay, dan. Achteraf ben ik trouwens niet zo tevreden over dit taartje. De kleur van de strik staat me niet zo aan. Maar 't was al laat en dan zie ik blijkbaar niet zo scherp meer

En tussendoor wilde m'n dochter ook nog tracteren op de scouten. Ach, 't arme kind was ook pas een maand terug jarig!

Nou, dat was de productie van de afgelopen 1,5 week. Op naar de volgende uitdaging!!!!!!
www.jacstaartjes.nl

Alleen dan met een product dat veel tijd kost!