1

Onderwerp: wanneer nog eetbaar!?

Ik heb zaterdag m'n kerst wendy dvd taart gemaakt en we kregen maar 1 halve op, nu heb ik dus nog een prachtig gedecoreerde taart over. Gevuld met bc (webshop mix aangemaakt met champagne) en aardbeienjam, biscuit van biscuitmix, afgesmeerd met bc en bekleed met marsepein.

Wanneer kan je deze taart uiterlijk aansnijden? Hij is netjes ingepakt, niet in de koelkast, wel in koele ruimte. Taart past met achterbord niet in vriezer dus invriezen ging ook niet.

Hopelijk kan iemand me helpen, had al gezocht maar niet gevonden....

Alvast bedankt!

2

Re: wanneer nog eetbaar!?

uhhhh.... Vandaag?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Als je hem nog wil bewaren moet je hem vandaag nog in de vriezer stoppen anders is vandaag echt de laatste dag het is al dinsdag..

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4

Ik zou hem niet meer in de vriezer gooien, dan haal je een 4 dagen oude taart uit de vriezer :S. Je kan hem nu nog wel opeten, maar of het echt lekker is?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Pooh schreef:

Ik zou hem niet meer in de vriezer gooien, dan haal je een 4 dagen oude taart uit de vriezer :S. Je kan hem nu nog wel opeten, maar of het echt lekker is?

Nee wilde hem ook zeker niet meer invriezen. Hij smaakte overigens nog prima, gelukkig. Zo zonde om weg te gooien, toch?