Re: Kerst met Mickey
Wat een waardeloze opmerking van die (jaloerse) moeder!! Die mag wel eens volwassen worden. Lekker erboven staan, meid. Terecht gewonnen dus! Heel leuk plaatje/taartje.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kerst met Mickey
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een waardeloze opmerking van die (jaloerse) moeder!! Die mag wel eens volwassen worden. Lekker erboven staan, meid. Terecht gewonnen dus! Heel leuk plaatje/taartje.
Wat een superleuke taart!!!
En gefelciteerd met je prijs 
Zie het als een compliment, ze denkt dat je dat niet zelf kan maken, z
En terecht dat je gewonnen hebt ! En al is de reactie van de moeder niet helemaal netjes, ik kan het me helemaal voorstellen, je plaatje is zo strak gepuzzeld, super !!! En wat was je cadeautje? 
En terecht dat je gewonnen hebt ! En al is de reactie van de moeder niet helemaal netjes, ik kan het me helemaal voorstellen, je plaatje is zo strak gepuzzeld, super !!! En wat was je cadeautje?
Onze dochter kwam gisteren helemaal opgelaten thuis: Mam je hebt gewonnen maar we hebben geen bad!! (4 jaar). Kreeg ik een hele mooie luxe doos met allerlei badspullen. Ach kind, dat geeft toch niet als we op vakantie gaan dan hebben we toch altijd een bad! Dus nu voor onze eerstvolgende vakantie in juli, een heerlijk verzorgingspakket voor in bad! Ik kijk er nu al naar uit om het te gebruiken, ik vind badderen nl helemaal geweldig!
Hahaha, dat moet je echt wel als een compliment zien! Ze hadden zoiets niet verwacht, tja en als je jaloers bent, ga je rare dingen zeggen, denk ik. Terecht gewonnen
Het is trouwens ook echt een hele mooie taart!!!
Zij is niet die bijdehante moeder dat ben jij die mooie taart heb jij gemaakt en zij kan het niet en wij weten wat onze handjes kunen doen TOVEREN.
.
Ik vind hem prachtig, en heel veel plezier met je gewonne prijs.:thumb:
zooo lief! echt een leukerd
Prachtig! Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen en terecht 
Ontzettend leuke en mooie taart!!Mooi gepuzzeld!
super 
die vind ik echt briljant. 
o, en dan heb ik het over je taart, niet over de stomme opmerking natuurlijk. 
Hele mooie taart en terecht gewonnen!
Ach.... jaloerse en onfatsoenlijke mensen zijn er nu eenmaal altijd. Moet je maar met een korreltje (bad)zout nemen 
Schitterend!!!!!
Zo leuk en zo echt!!!
Zo dat is nog eens een leuke kertstaart. Enne gefeliciteerd met je superprijs; helemaal terecht natuurlijk. En ja die "rot"opmerking moet je inderdaad maar zien als compliment; hij is ook zo mooi.
heel erg mooi gemaakt en vast terecht gewonnen! (laat de andere moeder maar lekker kletsen!)
Leuk zo'n Micky kersttaart!
Hij is onwijs mooi!
Gefeliciteerd met je 1e prijs! De taart is ook super gepuzzeld
.
wat een stomme opmerking!
ze had zeker zelf een mislukt appeltaartje ingeleverd? 
vind het een super taart, en gefeliciteerd met je prijs!
Wat een prachtige taart zeg! Plaatje herkende ik meteen. Super strak gemaakt.
Gefeliciteerd met je prijs, en laat de anderen maar lekker kletsen hoor.
Wat lief van je dochtertje die gelijk bezorgd was dat jullie geen bad hebben. Dat wordt echt genieten tijdens jullie vakantie!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kerst met Mickey