1

Onderwerp: gele Wilton deegroller

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het maken van taarten en ik gebruik voor het uitrollen mijn houten deegroller. Maar het is geen succes en het blijft aan alle kanten plakken. Nu denk ik er over om de Wilton roller van de hebshop aan te schaffen. Zo'n deegroller lijkt mij handiger werken dan een rolstok. Je kunt er lekker op hangen. Mijn vraag is heeft iemand van jullie zo'n gele deegroller en hoe bevalt het?

groetjes, Ageeth

2

Re: gele Wilton deegroller

Ik heb d'r

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

3

Ik heb de grote deegroller van Wilton voor het uitrollen van grote lappen en de kleine voor klein decor. Ben er heel tevreden mee:D Veel beter dan met handvaten.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

4

Ik heb vandaag een PPC buis (geen PVC) gescoord voor 2,69 euro en deze in drie stukken laten  zagen door mijn vader: 20, 30 en 50cm. Ik heb die van 20cm zojuist gebruikt voor het uitrollen van fondant met tylose. Werkt prima! Bedankt voor de tip!

groetjes, Ageeth

ik heb ook 3 stukken pvc... wel ff de letters eraf poetsen met Jif... anders heb je zwarte letters in je marsepein of fondant staan...

Liefs Marieke

6

een stuk pvc-buis.. ideaal en veel goedkoper ha ha

7

hier ook een stuk pvc buis, werkt geweldig :)