1 Laatst bewerkt door risly (15-12-2008 21:38)

Onderwerp: Het 'geheim' van Lila's letters

Ik kreeg zoveel complimenten over de letters op Lila's taart, dat ik het geheim maar even uit de doeken doe (voor iedereen die net als ik nooit vrienden zal worden met tappits).
Zoek een lettertype uit dat eruit ziet alsof het aan elkaar geschreven is en print het uit zo groot als je de letters op je taart wilt hebben, kies de instelling 'vet'. Knip nu de letters overlangs doormidden en knip dan het zwart van de letters weg. Doe dat zo dat de buitenkant (het wit dus) heel blijft. Het hoeft niet helemaal precies, je hebt het alleen als leidraad nodig. Leg de beide helften op je taart op de plek waar de letters moeten komen. Maak met de sugargun (waar ik wel dikke vrienden mee ben) een sliert en leg de sliert in je 'malletje'.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders zal ik de volgende keer een foto how-to maken

2

Re: Het 'geheim' van Lila's letters

Hee dat is een goede tip! Mooie taart trouwens en het verhaal erachter is ook heel bijzonder.

groetjes, Ageeth

3

Dat is heel duidelijk! Ik ga het onthouden (opslaan op pc :+) want ik vond die letters van Lila ook erg mooi!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ja, ik maak ook weleens letters op die manier, ik doe het wel iets anders want ik heb geen (werkende) printer, maar wel met slierten marsepein.

Maar nu nooit meer want ik heb nu supergave letter uitstekers die ik nog heel vaak moet gebruiken ;)

Mijn website: Presentaart

5

mascha schreef:

Maar nu nooit meer want ik heb nu supergave letter uitstekers die ik nog heel vaak moet gebruiken ;)

Die letters van jou zijn echt heeel erg leuk!!!
Zou ik ook vaak gebruiken :Y :Y

6

Het geheim van Lila is echt om te onthouden!
Bedankt!