Onderwerp: Cars 3D, maar nu een landschapje...
En alweer een Cars.... wederom naar een idee van Wendy. Dat hoef ik haast niet meer te zeggen..... het is ALTIJD naar een idee van Wendy hihi. Nou ja.... en een klein beetje van mezelf.

Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars 3D, maar nu een landschapje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En alweer een Cars.... wederom naar een idee van Wendy. Dat hoef ik haast niet meer te zeggen..... het is ALTIJD naar een idee van Wendy hihi. Nou ja.... en een klein beetje van mezelf.

En nog steeds moet je het zelf uitvoeren! Dit is ook weer een plaatje!!
Wauw, die ziet er super uit, ik hoop ooit ook nog eens zo'n taart te kunnen maken voor mijn zoontje, maar ben nog niet aan het boetseren begonnen, eerst in mei maar eens bij Wendy langs voor het bostafereel.
groetjes
Erg leuk gedaan. Wat een werk zeg, zoveel verschillende onderdelen. Knap hoor.
Super
Leuk,die lawine van stenen op de weg,ik vind hem zo 
gaaf gemaakt 
Wat een ontzettend gave taart zeg!!!
Mooi gedaan.
Dat is gewoon een heel goed gelukte Corinne-taart 
heel mooi geworden!!!!
Leuk gedaan zeg. Hij blijft leuk
Super leuk gemaakt...een echte Corrine Cars taart 
Prachtig weer Corinne!! Heel mooi gemarmerd, en het tafereel is natuurlijk helemaal top. Jij werkt zo netjes, dat vind ik vooral te zien aan het naambord, helemaal perfect!
Ik vraag me alleen altijd af, hoe je dit gaat aansnijden.....
Jeetje wat is deze ook weer prachtig geboetseerd! Je bent de laatste tijd echt mega vooruit gegaan joh! Je afwerking is z
Jeetje wat is deze ook weer prachtig geboetseerd! Je bent de laatste tijd echt mega vooruit gegaan joh! Je afwerking is z
Wauwwwwwwwwwwwwww.....prachtig en zo knap gemaakt!
Wauw, heel mooi gemaakt.
Wauwie!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cars 3D, maar nu een landschapje...