Onderwerp: Pieter Post en Diego
Allereerst wil ik even zeggen dat ik me sinds een uurtje of twee geleden door een hele week taart heb zitten "worstelen". Ik heb weer prachtige exemplaren gezien, dus voor alle maaksters: mijn complimenten! Wat zijn jullie toch goed!
14 november was mijn zoon jarig. Hij is helemaal gek van Pieter Post, dus het was snel duidelijk wat er op de taart moest komen.
Even uitgeprobeerd om de taart niet helemaal met marsepein te bekleden, was niet helemaal wat ik in mijn hoofd had, maar goed. Marsepein is ook erg bobbelig doordat ik niet had afgesmeerd, maar zo'n zakje Oetker chocoglazuur erop had gegooid. Maar ja, ooit een superstrak weiland gezien?
Ik wilde eigenlijk de rode wagen er ook nog bij, maar dat lukte even niet door tijdgebrek 

Beetje wazig 

Vond Smoes zo leuk gelukt....

Jesse wil altijd een slakje als ik aan het boetseren ben 

Mjammie! Pieter Post!

Was trouwens chocotaart met kersen 
Afgelopen weekend een Diego taart gemaakt voor Tijmen die vier werd. Ik had van tevoren al van zijn moeder vernomen dat hij had gezegd "roze is voor meisjes, als je dat maar weet". Geen roze taart dus voor meneer. (Zijn zusje had een paar maanden geleden wel een roze taart
)
Een biscuit gevuld met witte chococreme en aardbeienvlaaivulling
Beetje overbelicht, maar het groen was wel ongeveer zo groen

Close-up van Diego
Close-up van Baby Jaguar
Sorry voor de vele foto's!
http://www.mijnalbum.nl/Album=EJ44G686