Onderwerp: Eindelijk ik of uh Mundial Cakes op het www!
Hier isie dan eindelijk, ik zit op het www
Wat denken jullie?
Tips zijn welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Eindelijk ik of uh Mundial Cakes op het www!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier isie dan eindelijk, ik zit op het www
Wat denken jullie?
Tips zijn welkom!
Bij het kopje VORMEN staat "geschikt voor ene bruiloft" moet dat "een"zijn?
Leuke site hoor en mooie taarten heb je gemaakt!
Leuke site. En je hebt al een behoorlijke collectie taarten.
Bij het kopje VORMEN staat "geschikt voor ene bruiloft" moet dat "een"zijn?
Kijk daar houd ik van... zo'n kritische blik. Op 'n gegeven moment zie je het gewoon niet meer!
Thankx!
Is het niet recensies? Er staat bij een kopje recenties?
Verder ziet er goed uit!
Leuke site! Mooi logo heb je. Heb je dat zelf gemaakt?
Je hebt alleen in de kopjes recenties i.p.v. recensies staan. Op je pagina staat het wel goed. (sorry blijf juf haha)
Leuke site! Mooi logo heb je. Heb je dat zelf gemaakt?
Je hebt alleen in de kopjes recenties i.p.v. recensies staan. Op je pagina staat het wel goed. (sorry blijf juf haha)
YEP logo en beeldmerk zelf ge-indesigned!
Thanks!;)
o ik heb ook even gekeken wat een prachtige site ertg fraai gemaakt en zulke frisse kleuren vaak kom je op een roze site terecht maar deze was zo vernieuwend vond hem erg mooi om te kijken mijn komplimenten
Wat een mooie website! Veel succes ermee...
Mooi en heerlijk kleurrijk!
Volgens mij ben zijn jouw taarten wel vrij goedkoop...
Leuke site!
En workshops in Tilburg :D. Kan ik me vast beschikbaar stellen voor een workshop Vlinders en bloemen maken in het voorjaar?
Leuke site!
En workshops in Tilburg :D. Kan ik me vast beschikbaar stellen voor een workshop Vlinders en bloemen maken in het voorjaar?
Maar natuurlijk mail me maar ff, of nog beter stuur me maar een berichtje via het contactformulier van m'n site, weet ik meteen of het goed werkt
Dan houd ik je gegegevens vast, dat we tegen die tijd ff contact kunnen hebben... leuk!
Mooi en heerlijk kleurrijk!
Volgens mij ben zijn jouw taarten wel vrij goedkoop...
Thanks, wat de prijzen betreft... Vind je? Wat voor prijzen hanteer jij dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn...?
Ik heb je formulier gebruikt en kreeg een bevestiging, dus ik denk dat het werkt!
Ik vind het een mooie site hoor!
Wat ik me alleen een beetje afvraag: ben je echt professioneel (dus officieel ingeschreven etc) bezig? Het komt namelijk echt wel over alsof je een bedrijf hebt (misschien is dat ook zo?) en ik zou bang zijn dat je dan problemen krijgt...
Ik vind het een mooie site hoor!
Wat ik me alleen een beetje afvraag: ben je echt professioneel (dus officieel ingeschreven etc) bezig? Het komt namelijk echt wel over alsof je een bedrijf hebt (misschien is dat ook zo?) en ik zou bang zijn dat je dan problemen krijgt...
Ben niet ingeschreven bij KvK, maar ben wel van plan mijn inkomsten aan te geven bij de belastingdienst dus volgens mij kom ik dan niet in de troubles...toch?
Hoe doe jij het dan?
mascha schreef:Ik vind het een mooie site hoor!
Wat ik me alleen een beetje afvraag: ben je echt professioneel (dus officieel ingeschreven etc) bezig? Het komt namelijk echt wel over alsof je een bedrijf hebt (misschien is dat ook zo?) en ik zou bang zijn dat je dan problemen krijgt...Ben niet ingeschreven bij KvK, maar ben wel van plan mijn inkomsten aan te geven bij de belastingdienst dus volgens mij kom ik dan niet in de troubles...toch?
Hoe doe jij het dan?
Ik geef het (ook) op bij de belastingdienst, maar ten eerste geef ik geen workshops, en ten tweede maak ik maar heel weinig taarten per jaar (gemiddeld 2 per maand).
Als je mag verwachten winst te behalen (en dat is wel zo gezien de workshops) wordt het volgens mij niet meer als hobby gezien en moet je er wat mee. Het fijne weet ik er ook niet van, ik weet alleen voor mezelf dat als ik het opgeef ik geen problemen krijg, omdat ik dus heel weinig maak en ook verder weinig verdien (ik ben student).
Leuke vrolijke site!
succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Eindelijk ik of uh Mundial Cakes op het www!