Onderwerp: Goffy voor Vince, hier doe je het toch allemaal voor!
Ik mocht Goffy maken voor de eerste verjaardag van Vince. Toen ik de bevestigingsmail stuurde met alle informatie kwam daarop de vraag of het ook een vierkante taart kon zijn. Uhm, prima, alleen ik heb nog geen vierkante vorm. Eentje besteld bij de webshop en zo kreeg Goffy een vierkante taart onder zijn kont 
Vind hem zelf erg goed gelukt en was er heel blij mee; maar ook wel wat zenuwachtig, wat zou de klant ervan vinden?
Nou, die vonden hem geweldig! Kreeg eerst een super leuk mailtje met foto's van de verjaardag en later zag ik nog dit berichtje in het gastenboek staan:
Hoi Inge,
SUPER SUPER SUPER bedankt......het was een GEWELDIGE giraffetaart, precies zo een als mijn knuffel, geboortebord en mijn geboortekaartje....echt geweldig...en hij was heeeeerlijk. Jammer dat hij op is, maar we hebben er mooie foto's van.
De aankleding was ook boven verwachting!
Ga zo door...dan maak je vele feesten NOG bijzonderder....of meer bijzonder? hihihihi
VINCE
Nou, daar doe je het toch voor of niet!
Nu alleen nog de taart showen:

Gevuld met de standaardvulling bbr en aardbeiejam.
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~
hahaha ik las Goofy!!