Onderwerp: Kofferbruidstaart voor 250 man

Indrukken van de bruiloft. Leek op het sprookje van 1001 en een nacht.

wazig, maar apart

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kofferbruidstaart voor 250 man
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Indrukken van de bruiloft. Leek op het sprookje van 1001 en een nacht.

wazig, maar apart

Jeetje...wat een prachtige bruidstaarten...en het bruidspaar ziet er ook al zooooooo mooi uit...geweldig zeg!!!! 
Wauw, dat heb je weer heel mooi gedaan!
dat kun je zeggen ja, een uitdaging ! super gemaakt hoor ! de bruiloft.....echt een sprookje en wat zag het bruidspaar er mooi uit !!
dan lekker naar de Malediven op huwelijksreis......zalig en zooo romantisch!
ze hadden daarbij
Wat geweldig. De taart is echt super geworden. Echt zo mooi.
De foto's van het bruidspaar zijn ook fantastich.
Het is inderdaad net een sprookje
Wow
Fantastisch Allemaal.....
Mooie Foto's Ook
Wauw, wauw, wauw, wat geweldig!!
Wat een prachtige bruidskoffer zo zie je ze niet dikwijls voorbij komen,,, petje af!!En het was idd een bruiloft zoals je ze in sprookjesfilmen ziet......zeer mooi!!!!!!
Jeeemig wat een project!!!! Maar wel heel mooi geworden hoor! 
Wat een leuke kofferbruidstaart zeg!!
Top werk geleverd hoor,Caroline.
En defoto's van het bruidspaar,geweldig!!!
Waanzinnig!!
Wat een mooie taart!!!!!!!!!!!!!!!! Super zeg!! En wat een mooie jurk heeft de bruid aan! Geweldig! 
Wauw! Idd een sprookjes huwelijk en wat een schitterende taart! Fijn dat alles toch goed is gekomen. En ik zie
Tjeempie, hier droomt iedereen toch van? Zo'n bruiloft en ZO'N taart. Ik lag in een deuk om dat stukje van die topper, zoiets zou mij ook kunnen gebeuren en dan zou ik nog iets geflanst hebben ook.
WAUW wat een prachtige bruisdtaart(en)!!!! echt heeeeeeeeeeeeel mooi gemaakt!
Heel heel HEEEEL mooi! pet je af hoor!
Schitterende taart en het bruidspaar mocht er ook wezen zeg!!
Wat een plaatjes!!!!! Jouw taart en het bruidspaar/de bruiloft! Kan me voorstellen, dat dit erg leuk was om te zien.
Ik zie ook geen gebreken aan je taart hoor en ook geen plaatjes, heel mooi gedaan! Het is eigenlijk jammer, dat je niet ziet hoe groot ze zijn, dan is het nog indrukwekkender!!! Complimenten weer, meid!!! Op naar de volgende 
wauwwwwww...wat een prachtige taart....ik werk in de horeca en heb al een paar keer een marokaanse bruiloft mogen werken...en dat is werkelijk een sprookje......ziet er super uit....
Heeeeeel erg gaaf! En ik ben stiekem ook heeeeeeeeeel erg blij dat ik hem toen niet aangenomen heb
Had ik nooit kunnen realiseren.
Wat een g-e-w-e-l-d-i-g-e taart zeg! Daar kan ik alleen nog maar van dromen.. Echt super hoor!
Prachtigggg zeg , taart en de bruidspaar !!
Supermooi!
Wat een sjieke bruiloft!
Wat een mooie taarten!!! Maar ook een hele vreemde bruiloft.. ziet er wel heel mooi uit 
ZOOOOOOOO 
Zie je mij een diepe buiging maken en mijn hoed afnemen voor jou?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kofferbruidstaart voor 250 man