1

Onderwerp: Cijfer bovenop

Ik ga een taart maken van 2 lagen en bovenop wil ik twee cijfers, die ik gemaakt heb van marsepein met tylose, rechtop zetten.
Hoe kan ik deze cijfers vastzetten?

Groetjes van Stefanie

2

Re: Cijfer bovenop

als je een cocktail prikkertje in je cijfers doet oor het drogen blijven ze zo staan.

je kan ze volgens mij ook wel plakken met icing

3

je bedoelt gewoon stevige letters die je hebt gemaakt al van marsepien die zelf kunnen staan die kun je vast plakken met tylose op lossen in water heb je lijm
of als je cijfers uit steekt steekt je ze dubbel uit plak je ze op elkaar met daar tussen een houten prikkertje of een stukje spaghetti
hopelijk heb je hier iets aan groetjes succes ermee

4

Je kunt de letters twee keer te maken en dan met een prikkertje of spaghetti stokje ertussen aan elkaar te plakken. :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

He,weer wat bij geleerd.Dank jullie wel.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Okee, bedankt voor de tips! Ik ga vanavond aan de slag..

Groetjes van Stefanie

7

Oh super! weer wat geleerd!
Had voor dinsdagavond een verjaardagtaart gemaakt voor mijn zusje, en wilde ook cijfers bovenop. Maar nadat de 2 2 maal afbrak, heb ik ze maar gewoon neer gelegd. Vond het ook lastig om ze zo zelf te maken, dus die tip van 2 keer uitsteken vind ik echt super!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

8

Je blijft toch leren op het forum!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!