Re: Zeemeermin (niet perfect, maar ik ben er toch best trots op)
Die dochter van jou, mag voortaan wel h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeemeermin (niet perfect, maar ik ben er toch best trots op)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die dochter van jou, mag voortaan wel h
Nou ik vind ze heel lief hoor!!!!
Hij is mooi!!! echt heel mooi!
Veel plezier morgen in het zwembad
prachtig 
Ik vind hem erg leuk geworden. Die kokers zijn inderdaad geweldig.
Zij is leu-euk!! Maar waar heb je die taartkoker vandaan? super!!
vind haar mooi gemaakt hoor
hier mag je met recht trots op zijn
SUPER 
Ziet er erg leuk uit in die koker.....
Groetjes Marlies.
Joh, superleuk geworden! En mollige zeemeerminnen mogen er ook zijn... net als op het land trouwens! Hihihi!
Heel veel succes met het diploma-halen (daar gaan we toch vanuit neem ik aan!)
Ze heeft haar diploma gehaald. Wat wel zielig was, is datz e giga snip-verkouden is en het daardoor best wel moeilijk had in het water
. Gelukkig zag de badmeester dat ook en dag hij wat dingen door de vingers
. En dat was maar goed ook want ze heeft het echt niet helemaal goed gedaan
. Maar haar laten zakken was ook zoooo zielig geweest, ze waren maar met 5 afzwemmers, waarvan 3 voor C en 2 voor A. Maar ja, aan de andere kant, laatst was er wel een jongetje gezakt, terwijl ik eigenlijk dacht dat er nooit kinderen zakken...
Anyway... nu naar B 
Hij is heeeeeel leuk!
Gefeliciteerd met je dochter dat ze der zwemdiploma heeft.
Heel gemaakt de taart 
Ik vind 'r echt schattig!
Lage tieten of niet 
Enne, gefeliciteerd! Op naar de volgende zwemmer! (en weer een jaar 2x p. week in het zwembad
)
Op naar de volgende zwemmer! (en weer een jaar 2x p. week in het zwembad
)

Gelukkig schijnt het B-diploma sneller te gaan 
En de volgende kandidaat voor A dat duurt nog wel even, we hebben namelijk gister zijn 2e verjaardag gevierd. Middelste (huidige) gaat niet op zwemles
. Jongste (toekomstige) dan weer wel straks, hoewel, die kan momenteel in ieder geval erg goed zwemmen 
Ga jij maar lekker door met kleien, wat een mooie leukerd! En voor je dochter PROFICIAT! Mijn dochter had minder geluk vandaag, ze had eigenlijk haar 1e optreden van streetdance waar ze natuurlijk erg naar had toegeleefd. Maar helaas kun je niet gaan staan springen met 40.4 koorts. Heeel zielig, maar als ze weer beter is gaan we natuurlijk wat leuks doen.
erg mooi zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zeemeermin (niet perfect, maar ik ben er toch best trots op)