1

Onderwerp: soezie mix mislukt???

Hallo dames ,
Wie heeft er ervaring met de bak mix van soezie???heb deze afgelopen week voor de eerste keer gebruikt.maar werd er niet blij van.
Heb de mix bereid zoals stond aangegeven maar na 20 min kloppen kwam het nog steeds niet goed om hoog!!!!na het bakken was er helemaal niks meer van over.taart c.a 3  cm hoog.Wie kan me uitleggen wat ik verkeed heb gedaan.....
alvast bedankt.
gr fennie

2

Re: soezie mix mislukt???

Raar. Ik gebruik hem ook. Volgens het recept op de zak. 10min kloppen en dan in de oven.

Groetjes Cindy

3

Ik gebruik het ook en ook 1x mislukt, de andere keren nooit meer. Terwijl ik gewoon kouwe eieren rechtstreeks uit de koelkast gebruik (sommigen willen het nog wel eens eerst onderdompelen in warm water) en ik volg ook gewoon de aanwijzing op het pak.  Gewoon nog eens proberen.......alles in de kom......mixen op hoogste stand  en in de oven maar.... succes :)

Groetjes Tien

Sorry,

De soezie mix lukt bij mij ook altijd

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

helaas, ik kan je ook niet helpen. Bij mij is ie ook nog nooit mislukt.

bij mij is ie ook nog nooit mislukt..
misschien heb je te lang gemixt , ik doe ook altijd 10 min..
hij is wel dunner dan de sjopmix maar bij mij is het verder geen verschil als ie gebakken is , gewoon lekker...

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

7

Misschien waren de eieren niet goed.

8

Zoals aangegeven is minder meel dan op het schema van felicitaartjes.

330 gram mix 5 eieren en 33 ml water.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

hallo dames,
heb het toch weer op nieuw geprobeerd,IS NU WEL GELUKT....
heb tijdens het mixen wat extra mix toegevoegd en was het goed ,staat nu in de oven

bedankt voor jullie  reacties