1

Onderwerp: gras, hoe doen jullie dat?

Hoe doen jullie dat toch met dat gras. Ik heb zo'n sugergraft gun, maar krijg mijn gras niet netjes. Kan iemand mij het geheim vertellen.

2

Re: gras, hoe doen jullie dat?

Ja Mama van thijs, nu weet ik wel dat je het met de knoflookpers doet :lol: :lol:

Hahahaha!
Dat is tenminste duidelijk :P

4

Oeps te veel getoverd! (ik wilde 1 van de 3 posten weg werken maar alles is verdwenen :S) Maar Mama van Thijs maakt het gras dus met de knoflookpers ;)

5

Nathalie schreef:

Oeps te veel getoverd! (ik wilde 1 van de 3 posten weg werken maar alles is verdwenen :S) Maar Mama van Thijs maakt het gras dus met de knoflookpers ;)

Neeeeee echt? :lol:

hahaha. Na het tikken van mijn bericht drukte ik 1x op verzenden en hij stond er 3x!!! Daarom was het overduidelijk dat het ik dat met de knoflookpers doe!!

7 Laatst bewerkt door Raven (10-12-2008 13:08)

Durf het bijna niet meer te zeggen maar ik maak het ook met de knoflookpers :lol:

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

8

ja en ik maak het met de sugargun
en knijp het er een stukje uit, dan met het mesje eraf en diret tegen de tegen de taart aanplakken

9

Ik spuit het met groen icing en tip 233 van Wilton

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

10

Ik gebruik de sugargun en de kant en klare mmf, dat is zo zacht dat het er heel makkelijk en snel uitkomt!
Zonder mmf doe ik de marsepein even in de magnetron.

11

ik gebruik een zeef. Druk hier je fondant of marsepein door en je kreigt gras of, als je er meer door duwt, struikjes. Aan de bolle kant kan je met een mesje het voorzichtig lossnijden.
Krijg je veel dunnere sliertjes dan met een knoflookpers.

groeten Sylvia

12

Ik ook de knoflookpers :lol:

Groetjes Marlies.