Onderwerp: Taartjes van tijdens de laptop-crisis :-)
Justin wilde een wielrenner of een veldrijder op zijn taart. Eerst wilden ze een foto van hemzelf, maar omdat ze echt h
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartjes van tijdens de laptop-crisis :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Justin wilde een wielrenner of een veldrijder op zijn taart. Eerst wilden ze een foto van hemzelf, maar omdat ze echt h
Mooi
Mooi
Mooi en
Mooi
Groetjes, Mireille 
Je hebt toen je laptop het niet deed,niet stil gezeten,je taarten zien er prachtig uit,mooi gedaan!
Och...wat een leukerds!
wat een leuke taarten Martinique! Ik moet toch eens op een tappit-workshop gaan want zo recht als die van jouw krijg ik ze nooit... 
Allemaal prachtige taarten, maar al die minibloempjes rondon assepoester, amai !!!!
Vanillecreme, is dat vanille-botercreme?
Hele mooie taarten.
helemaal fan van de onderste! xx
Die onderste ja!Ik ben helemaal diidl fan.
Wat ben jij goed,Martinique.
mooie taarten!! Ben ook helemaal didl fan. Goed gedaan
Wel fijn dat we ze nu toch nog allemaal weer mogen zien! Ze zijn allemaal weer erg mooi geworden hoor!
Alle 4 toppers, mooi strak gedaan!
Jeemig wat een mooie strakke taarten.
Inderdaad 4x mooi gedaan, super
Wauw!
Jij moet vaker een crisis hebben, het levert mooie taartjes op

Hele mooie taarten!!
Leuke taarten zeg, die spiderman is ook knap gedaan hoor!
wat een mooie taarten en zo strak??? Mag ik vragen wat voor bakvorm jij gebruikt??? groetjes Tries
OHH hele mooie gave taarten...:thumb:
Ze zien er allemaal even strak uit....
Groetjes Marlies.
wat een mooie taarten en zo strak??? Mag ik vragen wat voor bakvorm jij gebruikt??? groetjes Tries
Voor de ronde gebruik ik gewoon een springvorm van Blokker of van Dr. Oetker. En de vierkante pannen heb ik ooit eens over kunnen nemen van een bakker die stopte 
4 x super mooi gedaan!!!!!!!!!!!!!!
Mooie taart hoor!
Je bent lekker aan het puzzelen geweest!
Mooooooooooooooiiii!!
Maar zit vooral naar de prinsessentaart te kijken...............en dan wel naar de rand.
Wat een erk met al die pareltjes haha.
Maar het maakt de taart wel ontzettend mooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartjes van tijdens de laptop-crisis :-)