Re: Ovale stapel met eenhoorn en sterren
O wow, je eenhoorntaart is echt schitterend!!
http://belliestaartjes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ovale stapel met eenhoorn en sterren
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
O wow, je eenhoorntaart is echt schitterend!!
taartdoos schreef:Wat een mooie eenhoorn en.... wat een toevak. Deze, zonder hoorn, staat nu ook bij mij op de kast te wachten op eentaart! Uit het boek van Debbie toch?
Nee
Ik heb gewoon wat uit m'n hoofd geklooid. Ik was vroeger echt paardengek, dus daarom heb ik ongeveer wel een idee hoe zo'n beest er min of meer uit moet zien, maar ik heb geen voorbeeld of inspiratie gebruikt.
[edit] dat is niet helemaal waar. Ik heb de manen en staart een beetje in My Little Pony stijl gemaakt, niet van een plaatje ofzo maar dat beeld kwam bij me op bij de eenhoorn, dus My Little Pony is wel inspiratie geweest, indirect.
Wauw, dan vind ik je nog knapper!!!!!!!
Mooi zeg! Erg mooi geboetseerd.
Onwijs mooie taarten,vooral de eerste.
De eenhoorn is geweldig!! De surpirsetaart is ook erg leuk!!
Heel mooi gemaakt alle2
Wat is die lief, ik hou wel van dat wit en dan zo'n eenhoorn er op.
Ontzettend mooie taarten, maar vooral de bovenste !!! En ik zit telkens weer bij jou en medebaksters te lezen; 4 !! x gevuld??? Hoe doe je dat !!!! Ben al blij als mijn taartjes een beetje rijzen 
Echt geweldig!heb je toevallig nog een foto van de voorkant van de eenhoorn?Ben wel erg benieuwd naar z'n koppie 
Prachtig! Heel mooi die eenhoorn, skier ook erg leuk!
En ik zit telkens weer bij jou en medebaksters te lezen; 4 !! x gevuld??? Hoe doe je dat !!!! Ben al blij als mijn taartjes een beetje rijzen
Ik bak gewoon hoge taarten met biscuitmis. Dan snijd ik hele dunne plakken (ik zet m'n taartzaag nog lager dan het laagte gleufje zeg maar), en dan kan je dus veel laagjes dunne vulling doen, in plaats van een paar lagen dik. Dan wordt de taart minder droog en het was ook een tip van de T&T beurs las ik (maar ik deed het al vaak hoor).
Wauw! Wat een schitterende taart! Echt geweldig die sneeuwkristallen en de eenhoorn
.
De skie
wat een mooie taart met de eenhoorn, vind de tweede erg grappig
wauw prachtig 
ooooohhhh....wat is die bovenste schitterend, een sprookjes taart!
Zijn er ook sneeuwvlokken gebroken of viel dat mee?
Nee, dat viel heel erg mee. Ik had de sterren en de eenhoorn gemaakt van modeling paste van Ballina. Wel redelijk dun uitgerold maar niet flinterdun zeg maar, en toen gedust met blauwe moon beam poeder en blauwe fairy sparkle dust
Ze gingen niet breken toen ik ze op ging plakken gelukkig 
Echt geweldig!heb je toevallig nog een foto van de voorkant van de eenhoorn?Ben wel erg benieuwd naar z'n koppie
Ja, ik heb wel foto's maar ik heb nu al 4 foto's van deze taart op m'n album staan en dat vond ik wel genoeg 
Wat een mooie taarten!
Enne...nog een vraagje over je eenhoorn: met moddeling paste lees ik...en hoelang dan drogen??
@ Irma: Kweenie
Ik heb die eenhoorn al 2 weken geleden gemaakt en de sterren een week geleden.
De volgende dag is het nog niet echt heel hard/droog, ik denk na een dag of 2 wel.
Dat ziet er echt geweldig uit,mooie eenhoorn heb je gemaakt zeg,ook een hele mooie kleur heeft de eenhoorn.
Wouw....die is me mega mooi zeg!!!!
super gaaf! De eenhoorn taart is echt betoverend zo'n gevoel krijg ik erbij! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ovale stapel met eenhoorn en sterren