Onderwerp: Zwart witte muziek taart...
Wat een werk zeg!! T liep echt totaal niet!
De taart was voor de verjaardag van de man van Sheena, degene met wie ik vaak taarten maak. We vonden t al moeilijk om een leuke taart voor een man te bedenken en wat voor thema het zou worden. De man van Sheena maakt christelijke rap dus gingen we voor een muziek thema. Nu gingen we deze taart maken in de keuken van iemand anders met een oven die we niet kennen. Het was de bedoeling dat het een taart werd met 3 lagen op de topsy manier! maar de taarten waren alle 3 niet goed uit de oven gekomen en toen ging ook nog mn kleinste springvorm kapot! Wat een gezeik was dat zeg! Toen ook nog bleek dat we voor 5 uur klaar moesten zijn, t was inmiddels al 1 uur moesten we t op super snel tempo gaan doen. Opnieuw 2 taarten gebakken maar met de verkeerde maten van springvormen en toen heel snel gaan bekleden terwijl de taarten nog niet eens volledig afgekoeld waren! Uiteindelijk is dit het resultaat geworden maar absoluut niet naar wat Sheena en ik in gedachte hadden! Gelukkig was Israel er erg blij mee !
Hier zijn ze dan na een lang verhaal
Tips zijn altijd welkom!

Als iemand ook nog tips heeft voor t maken van mooie foto's dan hoor ik dat graag!
Want ik ben daar nog steeds geen ster in!
Bedankt voor t kijken!