Re: Geboorte taartje, maar nu wel weer in het roze !
Wauw, die prachtige bloemen maken het taartje toch wel af hoor!!! Leuke naam ook 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte taartje, maar nu wel weer in het roze !
Wauw, die prachtige bloemen maken het taartje toch wel af hoor!!! Leuke naam ook 
Ahhh wat een plaatje!
Hij is prachtig!
Ahhhhhhh!
wat gaaf zeg, en die geflubberde bloemen ook helemaal top 
Wat een tips en ideeen! Vind hem echt super geworden!
wat een schatje
Wat een super schattige en prachtige taart
! Je bloemen zijn schitterend zo, dat zullen we vast vaker gaan zien
.
Dames, bedankt weer voor alle complimenten. Een paar bloemen waren helaas wat gaan zakken, maar dat komt volgens mij gewoon omdat ik het niet genoeg heb laten uitharden en ze niet vastgezet heb met icing.
Maar hoe maak je die kinderwagen ?
De kinderwagen is echt heel makkelijk om te maken. Je maakt een grote cirkel en die snij je door de helft, dan heb je de onderste helft waar je stipjes op plakt. Dan snij je van de andere helft een kleine kwart en daar plak je dunne streepjes op. Ik heb weer van de frill cutter een randje uitgestoken en recht gemaakt en dat aan de achterkant van de kap er tegenaan geplakt. De wielen zijn 2 uitgestoken rondjes met een bloemetje er op geplakt. Dan zet je de delen aan elkaar en zet je de boel met 2 sateprikkers vast. Het liefst met icing. Ik had het nu gedaan met een heel dun lapje fondant, maar dan moet je dat wel goed laten uitharden. De icing trouwens ook. Met het kleipistool een sliertje gemaakt en als die uitgehard is, die ook met icing aan de achterkant er tegenaan zetten.
Ik zou de volgende keer toch de wagen en de bloemen een weekje van tevoren maken zodat de boel al goed hard is voordat je het is elkaar zeten . En dan kan de icing daarna ook nog goed uitharden en dan zet je de wagen zo met de prikkers op je taart. Daarna zet je de wielen met wat icing tegen de wandelwagen, precies waar de sateprikkers zitten
dan zijn die ook gelijk weggewerkt.
Je kan uiteraard ook de wagen dubbel zo dik maken dat je de prikkers in het fondant duw, dan heb je geen lelijke achterkant. Of 2 keer uitsnijden en zodra de voorkant hard is de prikker tussen 2 helften vast zetten.
Leuk idee! Ziet er weer top uit!
Wow!
Prachtig Prachtig Prachtig

super mooi gedaan
Geweldige taart! Supersweet.
En ik weet meteen waar ik mijn werkeloze poffertjespan voor kan gebruiken
Wat een goed idee!
mooi super sjiek strak taartje. vind het strikje zo mooi.
wauw prachtig 
Die kinderwagen is echt prachtig!!!! En weer zoooooo mooi afgewerkt met die bloemen en randje en kleurencombinatie!
Hoe kan ik deze nu gemist hebben Wietske? En ik ben nog wel zo'n grote Wietske/Annette fan :-D
Hij is prachtig, superstrak zoals altijd en ik heb 'em ter inspiratie snel opgeslagen!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
Mooie taart!!!!!
Wauw wat een snoepie!
ooooh, WOW wat een strak taartje. Echt GE-WEL-DIG !
Schitterend!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geboorte taartje, maar nu wel weer in het roze !