1

Onderwerp: voorgekleurdemarsepein funcakes

ik weet niet of jullie het oo hebben maar   vind het zoooo raar.  als ik de marsepein heb opengemaakt en  darna weer goed verpak in verhoudfolie en in een luchtdichte emmer. dan word hij zoo snotterig  en na het snotterige word hij heel hard. gewooon onbruikbaar. ik heb het alleen met de gekleurde niet met de blanke. snap er helemaal niks van heb het nu al een paar keer gehadd!!!!! kan het iedere keer weg gooien hebben jullie tips ofzooo

2

Re: voorgekleurdemarsepein funcakes

Tips heb ik niet. Snotterig wordt het bij mij niet, maar wel extreem plakkerig. Misschien bedoelen we wel hetzelfde :D

Ik koop het in ieder geval niet meer :nooo. De blanke ook niet trouwens :nooo.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

nee  ik denk dat we hetzelfde bedoelen sorrry  plakkerig is eenbeeter woord.  ik vind het super mooie kleuren en misschien als ik  1 pakje in een keer nodig heb dan ook maar zoo voor boetseren of wat dan ook niet meer vind het jammer

4

In de koelkast bewaren? Ik pak het alleen in folie en bewaar het koud.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

5

He wat raar, ik herken dat helemaal niet? Ik doe het in een zakje of in folie en in de emmer en de volgende keer pak ik gewoon weer een stukje? En ik werk eigenlijk alleen maar met FunCakes...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Dat plakkerige heb ik alleen bij voorgekleurde zwarte en blauwe marsepein, niet bij de andere kleuren...

Groetjes, Conny

7

heb het nu bij bruin gehad en bij rose en  zwart weet ik niet want die was zoo op maar bij die mooie blauwe had ik het ook