Re: Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.
allemaal heel erg mooi zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
allemaal heel erg mooi zeg!
In een woord: fantastisch. De gezichtjes, de mooie rose taart, de paddestoeltjes, alles..... helemaal geweldig. Ik moet zeggen: de cum laude taart is verreweg mijn favoriet. Wat een prachtig mannetje (en herken ik daar een Wendy gezichtje?) en wat een prachtig mooie boeken.
Wederom heel erg mooi Carolyne.
Ze zijn allemaal super mooi!!
Wow, allemaal erg mooi, en inderdaad bij die eerste dacht ik meteen van 'Huh, die foto lijkt wel uit een reclamefolder ofzo te komen' maar een papa die fotograaf is werkt dus ook 
Máár hoe mooi die foto ook is, de herfsttaart is mijn absolute favoriet, die vind ik echt helemaal leuk!!
mooie taarten, ik vind je poppetjes erg goed.
sjo he!
niet alleen een grote massa productie maar ook super taarten!
Ik denk dat de balarina mijn favo is, die vind ik echt prachtig
wat een super taarten allemaal....maar je eerste taart ben ik helemaal weg van....
Duh....ik heb altijd tijd om jouw taarten te bewonderen hoor 
Ze zijn weer prachtig, echt waar !!!
En die bovenste foto ...super !
Voor zo'n taartenparade heb ik altijd tijd
Ik zit met vooral te verlekkeren aan die eerste taart, die is echt helemaal super!
Prachtig!!
Wauw, wat een prachtige taarten!
Ik vind vooral de bovenste geweldig, echt een prachtige taart (en mooi gefotografeerd zo ) !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.