Re: Aller aller allereerste taart!! ( Roze en witte offerfeest taart ! )
Ik ga jou in de gaten houden! Want als dit nog maar je eerste taart is........ WOW!!!
Mirjam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aller aller allereerste taart!! ( Roze en witte offerfeest taart ! )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga jou in de gaten houden! Want als dit nog maar je eerste taart is........ WOW!!!
Mirjam
Super 
Elja schreef:Wat een mooie taart en dat voor een eerste taart!
Ik heb even een ander vraagje: 'mag' je als moslim fondant eten? Ik weet er totaal niks van, maar had me ergens bedacht dat er in kant-en-klare fondant misschien wel stoffen zitten die niet halal zijn ofzo. Maar misschien heb ik het helemaal mis, hoor!!
Waarom ik het vraag: ik heb hele lieve turkse buren die ook moslim zijn en zou ze graag een keertje een taartje cadeau doen, maar ze spreken vrijwel geen nederlands, dus het wordt moeilijk om dan duidelijk te krijgen of ze het wel of niet mogen. En als marsepein geen probleem is, dan is er eigenlijk niets aan de hand. Wat kan er qua vullingen echt niet?Als ik even zo brutaal mag zijn om hierop te antwoorden als moslima-zijnde; Fondant is voor zover ik weet (net als marsepein) vokomen halal (dus toegestaan)! Zolang er geen alcohol of eventueel dierlijke vetten in zitten.
Denk dat je turkse buren het wel heel erg op prijs zullen stellen hoor, en wat een lieve buuf hebben ze toch
!!
Groetjes.
Dankjewel voor je antwoord! En ik ben er al achter dat gelatine dus niet mag, dus geen vullingen met gelatine erin.
Sjonge als dat je eerste taart is ben ik echt benieuwd hoe jij je verder gaat ontwikkelen:D Echt goed gedaan zeg!!
ff een tip. Als je tylose in fondant mengt, scheurt de fondant niet zo gauw en wordt ie ook meer elastisch als je die mag gebruiken dan.
wauw helemaal gaaf en wat een mooie roosjes 
Owww jeetje wat vele reacties !!!
Harstikke bedankt allemaal !!! 
@KitchenQueen bedankt voor het antwoorden 
@Roggeknorrie: Dank u , nee dat ben ik niet op mijn avatar , vond het gewoon een mooie plaatje 
@zijdaar : Dank je wel , Eid Mubarak kun eigenlijk zeggen voor het suiker-en offerfeest .
@Lady_Sharon :
Bedankt voor de tip , mag ik vragen waar je tylose kunt kopen ?
En wat zit er allemaal in als ik vragen mag ? Ik heb er nooit van gehoord.
Nogmaals bedankt allemaal.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aller aller allereerste taart!! ( Roze en witte offerfeest taart ! )