Re: Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.
Alle machtig prachtig, stuk voor stuk, mijn favoriet is toch de eerste.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.
Alle machtig prachtig, stuk voor stuk, mijn favoriet is toch de eerste.
Hier heb ik natuurlijk even tijd voor! Wat een prachttaarten Caroline, ik hoop dat Yvonne gelijk heeft en dat het weer beter met je gaat!
De foto van de eerste is prachtig, natuurlijk door de mooie taart. het boek is ook een plaatje, die bladzijdes zijn net echt. De andere taarten zijn ook schitterend. Een welverdiende 
erg leuk allemaal!!!!!
Stuk voor stuk prachtige taarten. Die van Julia ( de eerste ) vind ik echt heel mooi!
Als je het goed vind, sla ik hem op voor ooit 
wat een leuke taarten, en die eerste, die foto, wat een plaatje!!! ze zijn allemaal superleuk en mooi strak, ben gek op strakke taarten :-)
Waanzinnig!
Wauw wauw wn nog eens wauw wat een schitterende taarten allemaal maar de allereerste vind ik toch wel super hoor!!!!!
whoooow wat maak jij schitterde dingen. Echt een enorme inspiratiebron (voor vele als ik dat mag zeggen).
Je andere taartjes moet je ook posten hoor. Je maakt zulke mooie dingen dat mag niet ongezien blijven!!!
Zo he wat mooi weer allemaal. Zooooo profi!
Wow!!! Wat een prachtige taarten allemaal, stuk voor stuk even mooi!
WOW, allemaal geweldig, My favourite? DE EERSTE.
Ze zijn allemaal prachtig. Die eerste is ook mijn favoriet.
wauw wat mooi zeg meissie!!! ik heb die locomotief opgeslagen!
die bloemvorm, heb jij daar een deeppan van?
ik hoop dat het inderdaad weer wat beter met je gaat! ik vind je taarten stuk voor stuk juweeltjes! 
Mooi hoor allemaal!
Wat een geweldige taarten zeg...
Vooral die eerste
H
Wow wat een productie zeg, je liep zeker achter 
Ik vind de wit met roze taart wel h
Taarten van jouw wil ik wel even tijd voor maken hoor. Wat een schitterende exemplaren weer. Ja oke die foto is leuk maar door de taart wordt ie zo leuk hoor....duhhhhhh
Je boekentaart lijkt net echt zeg! Pr8ig vind ik die!!!!
Wat een prachtige taarten, maar die van Julia is toch echt mijn favo!!
geweldig, super ,mooi, enz Prachtig 
Wat een mooie taarten zijn het allemaal en ja de eerste vindt ook ik helemaal super. Toch een droomwens voor ieder meisje om die voor je verjaardag te krijgen.
Waauw, die zijn prachtig!!
Wat een leuke rand op de onderste taart van de trein!
Geweldig zeg, vol bewondering gekeken.
erg leuk geworden allemaal
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.