1

Onderwerp: logo stempelen, kan dat?

hoi!

voor de feestdagen zat ik te denken om voor de klanten cupcakes te maken met het logo van het bedrijf van mijn vriend. Omdat het het er nogal veel zouden zijn, dacht ik om een stempel te laten maken van het logo (dit is tekst met een circel erom heen) en dan te 'stempelen' met kleurstof (verdunt). Kan dit en geeft het ook een goed resultaat? Daarmee bedoel ik dat het dus nog leesbaar is en er netjes uitziet.

Wat zou dan het handigste zijn om op te stempelen, fondant (vloeibaar) of MMF plakjes maken?

alvast bedankt voor het meedenken!

2

Re: logo stempelen, kan dat?

Of het kan wat jij wil weet ik niet maar waarom niet het logo af laten drukken op ouwel?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

ouwel wordt denk ik een beetje prijzig. Ik dacht dat dit wellicht een goedkopere optie zou zijn

4

wet niet hoe groot het logo is
maar afdrukken op ouwel is best wel een optie

cateren is ook gebakjes maken :)

5

Als je een ouwel laat afdrukken met heel veel kleine logootjes denk ik dat het wel meevalt.
Die stempel weet ik niet, kan vast wel, maar lijkt me ook niet heel goedkoop...

Mijn website: Presentaart

6

misschien zelf een stempel uitsnijden uit schuimrubberen matjes van de knutselwinkel en er dan een staafje oplijmen als houvast ? Als kind hebben we wel eens een stempel gemaakt van een halve aardappel, ik denk dat dat nog wel gedaan wordt.... misschien gaat zelfs dat ook ?

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

ik ga toch eens proberen, bedankt voor de tips!