Onderwerp: twee bruidstaarten (ik loop hopeloos achter)

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » twee bruidstaarten (ik loop hopeloos achter)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wat een mooie die eerste! Simpel is mooi!
Zeker wel bijzondere taarten! Mooi gedaan
wauw caroline, ze zijn weer prachtig!!
Oooohhhh die eerste vind ik echt heeeel mooi! Die rozen zijn super!
prachtige taarten!!!!
wauw die eeste taart is gaaf hoe maak je die "krullen" met een mat???
Erg mooie taarten, dat achterlopen ken ik ......
wauw die eeste taart is gaaf hoe maak je die "krullen" met een mat???
Ja, met de Whimsy Swirl.
Allebei heeel mooi, maar ben idd fan van die eerste. belachelijk strak zeg! 
Nou zeg, noem het maar geen bijzonder taarten. Ik vind ze prachtig! Die tweede is niet mijn stijl, maar die eerste vind ik helemaal mooi! Welke kleur heb je voor die rozen gebruikt?
Nou zeg, noem het maar geen bijzonder taarten. Ik vind ze prachtig! Die tweede is niet mijn stijl, maar die eerste vind ik helemaal mooi! Welke kleur heb je voor die rozen gebruikt?
Ik zou het niet weten, ik doe altijd een beetje van dit en een beetje van dat. Ik heb daar dus geen echt recept van.
Wauw, de eerste vind ik geweldig, de tweede is ook niet mijn smaak, maar ik vind het wel een kunstwerk. Prachtig hoor!!
Die eerste is inderdaad zo eenvoudig mooi! Prachtige rozen maken het natuurlijk wel echt af!
Die tweede heb je mooi gemaakt, maar ik hou hier helemaal niet van. Doet me een beetje aan een begrafenis denken.....
Maakt niet uit, wat ik er van vind, het bruidspaar was er vast superblij mee!
Het zijn prachtige taarten!!!!!!!!!
Mooi hoor! Die eerste vind ik echt prachtig! Andere ook heel knap hoor, maar die eerste is meer "mijn stijl" zeg maar.
Mooie diepe kleur rood zijn de rozen. Ik hou daar wel van, eenvoud maar POEPIE SJIEKKKKK
Erg mooi weer Caroline!
Echt geweldig gedaan. Heel mooi
Wat een prachtige taarten zeg.
Die tweede is vast heel veel werk geweest, en je hebt het geweldig gemaakt, maar die eerste is echt TOP!!
Mooi, mooier, mooist! Ik vind de eerste prachtig, misschien wel omdat hij zo 'simpel' is.
Mooie taarten! De eerste vind ik echt heel mooi en chique, echt voor een bruiloft 
De tweede is niet mijn smaak, maar hij ziet er goed uit!
De eerste vind ik een plaatje......eenvoudig (wat niet betekend simpel
) maar mooi en de 2e, tja kitsjie kitsjie en idd niet mijn smaak, maar de uitvoering is weer top en ik weet zeker dat het bruidspaar hem fantastisch vond
Prachtig zeg !!!
Wauw....moooooooooooiii!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » twee bruidstaarten (ik loop hopeloos achter)