Onderwerp: Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wauw wat een productie...:lol:
Maar wel hele mooie gave taarten....:thumb:
Groetjes Marlies.
Wauw wat een mooie taarten.
wat een prachtige taarten maak jij toch, elke taart is het waard om zo mooi gefotografeerd te worden als die eerste, zo komt je werk toch het allermooiste uit.
Ik vind ook het eekhoorntje en de besjes op de herfst taart echt heeeel erg leuk!
Allemaal prachtig zeg!
WOW mooie taarten zeg, ik ben helemaal verliefd op de 1ste taart!!!
Voor taarten kijken maak ik tijd! en zeker voor deze taarten. Erg mooi hoor en vooral de eerste!!!
Wat een productie zeg. en wat een mooie taarten allemaal!
Wauw, ze zijn allemaal even fantastisch mooi.
Jaaaa, daar zijn ze eindelijk!!! Leuk om het resultaat te zien, nadat ik live al het verslag gekregen had!
Julia is een plaatje, dat had ik je al gezegd. De taart is megamooi, maar die foto......die maakt het echt helemaal af!
Je boek is ook leuk, zeg!!! Nog veel leuker, dan ik me had voorgesteld. De bessenrand op de herfsttaart vind ik ook superleuk! En de rest heb je (natuurlijk) ook weer supermooi gemaakt!
In 1 woord: SUPER!!!
hier maken we ff tijd voor wat een prachtige taarten heb je gemaakt mijn favootje is die toch van julie waanzinnig 
wauwie, wat een toptaarten.......
super gedaan 
groetjes, chantal
Stuk voor stuk mooie taarten maar de 1ste heeft mijn voorkeur...........
Tjemig de pemig wat een mooie taarten zeg! En allemaal ook zo anders. Erg leuk om te zien!
Mooi ook hoe de vader de taart en het meisje zo mooi op de foto heeft gezet! Eigenlijk verdiend elke taart zo een mooi kind EN mooie foto 
Wauwie, ze zijn echt m
Wauw super mooie taarten!
Ben sprakeloos: wat een pracht!
Jeetje piete Carolien, wat een mooie taarten! Echt suuuuper allemaal zeg! En een ongelooflijk gave foto die eerste, wauw!
Aan je productie te zien, en de kwaliteit ervan, gaat het weer goed met je!
Ik hoop dat dat klopt
!
Allemachtig wat een creaties zeg. Je bent een ware inspiratie bron.
voor jou maak ik tijd......wat een kunstwerken weer......en de eerste vind ik wel het klapstuk.....wowie
NAtuurlijk mag de rest er ook wezen 
Echt super taarten. Heel mooi gedaan. Ze zijn echt stuk voor stuk goed gelukt.
Daar mag je echt trots zijn zeg
Mijn voorkeur: Het hartje, en het locomotief-taartje, maar ze zijn allemaal prachtig !!!
Nou,vooruit dan maar!!!
Ik vind ze allemaal heel erg leuk en mooi hoor,je hebt duidelijk niet stil gezeten,toppie meid!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hebben jullie er nog even tijd voor??? Nog een stel taarten.