Re: nieuwe-spulletjestaart
mag ik vragen waar je het matje dan vadaan hebt?
Erug mooie taart hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nieuwe-spulletjestaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erug mooie taart hoor!
Erug mooie taart hoor!
De mat heb ik bij de hebshop gekocht. Het is de graceful vines mat van Wilton.
ik vind je taart echt super mooi....
En las JEM probeer het net op te zoeken op het net maar kom het niet tegen...
Is het mogelijk om de link te krijgen?
Dat ziet er moooi uit!
Mascha van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat heb je je zelf een prachtige taart cadeau gedaan zonde om hem aan te snijden.
De kleur is heel mooi en die print prachtig en die letters o dat wordt voor mij ook een jaar tegenaan kijken maar inderdaad de pond wordt voor ons steeds goedkoper.
Welke site is dat van JEM mag ik ook een link van je.
Dat is een mooie taart voor jezelf!!
Alvast gefeliciteerd!!
Heel mooi!!! Ik wil ook nieuwe spulletjes!!!!!!!!!!!!!
Hij is heel mooi mascha en alvast gefeliciteerd!
Heel mooi gedaan,staat mooi zo'n mat relief.
Gefeliciteerd alvast.
Wauw Masch, wat mooi! Ik ben ook binnenkort jarig, hint, hint
En ja, die letters zijn supermooi. Ik wil ze ook!!!!
Ik mag die cijfers van JEM wel gratis krijgen, met alle alphabet bestellingen die ze dankzij mij hebben
Doe ik t
Mooi taartje hoor en alvast gefeliciteerd! Blijf vooral zulke leuke taartjes posten, alle dames worden hebberig van al de nieuwe gadgets
.
Mooie taart Mascha en alvast een fijne verjaardag, zal aan je denken als ik de taart hier thuis met mijn dochter aan snij, die is morgen ook jarig!!
Letters zijn inderdaad erg leuk, beetje makkelijk om mee te werken?? Heb in B dezelfde soort letters gekocht, stuk goedkoper, maar kan er nog niet echt mee overweg!?!?! Volgens mij waren die van celcakes ofzo, Pffft mijn geheugen is zo goed!?!?! Misschien JEM toch weer in de collectie opnemen!?!?
o wat gaaf en die kleren bij elkaar ook heel mooi!!
Mooie taart Mascha en alvast een fijne verjaardag, zal aan je denken als ik de taart hier thuis met mijn dochter aan snij, die is morgen ook jarig!!
Letters zijn inderdaad erg leuk, beetje makkelijk om mee te werken?? Heb in B dezelfde soort letters gekocht, stuk goedkoper, maar kan er nog niet echt mee overweg!?!?! Volgens mij waren die van celcakes ofzo, Pffft mijn geheugen is zo goed!?!?! Misschien JEM toch weer in de collectie opnemen!?!?
Ik zal ook even aan jou en je dochter denken morgen als ik taart aansnijd 
Ik vind ze erg makkelijk werken hoor, ben helemaal enthousiast.
Ik ken die anderen ook niet, maar vind dat er erg veel leuke uitstekers zijn van JEM die hier (bijna) niet te krijgen zijn, ik bestel het altijd in het buitenland, dus
go Bien! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nieuwe-spulletjestaart