Onderwerp: chocoladeportret in spiegelbeeld?
Met mijn blonde hoofd kan ik niet uitgedacht krijgen of ik een afbeelding nou in spiegelbeeld krijg of niet? Wie helpt denken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » chocoladeportret in spiegelbeeld?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met mijn blonde hoofd kan ik niet uitgedacht krijgen of ik een afbeelding nou in spiegelbeeld krijg of niet? Wie helpt denken?
Ja
das duidelijk! Super dankjewel, ik ga gelijk aan de gang!
dat dacht ik dus.... loop ik net naar de keuken; zie ik daar mijn peuterdochter met een halve reep chocola in 'r giechel!!! En natuurlijk precies de witte!
Ach, ze vond hem zo al lekker, je hoeft hem niets eens mooi te maken. Ha.
Leuk he? Die kinderen willen graag helpen.
was ik gisteren ook aan het bedenken. als je denkt in letters ipv een portret is het logisch he.
Wat je kan doen is de afbeelding op de computer in spiegelbeeld zetten zodat je portret niet meer in spiegelbeeld is.
was ik gisteren ook aan het bedenken. als je denkt in letters ipv een portret is het logisch he.
Wat je kan doen is de afbeelding op de computer in spiegelbeeld zetten zodat je portret niet meer in spiegelbeeld is.
He, ik dacht dat we het hier over malletjes hadden, die je vult met chocola.
Maar als ik lees, je portret op de computer in spiegelbeeld zetten, dan denk ik aan papier.
Hoe doe je dat? Kan je dan een portret van chocola maken op papier?
Ben heel benieuwd.
Zie de how-to's (chocoladeportret).
Zie de how-to's (chocoladeportret).
Oke, ik zal daar eens kijken, ik had geen idee dat het mogelijk was.
Fijn dat er dan ook een how to van is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » chocoladeportret in spiegelbeeld?