Re: De S van Sint, Sparta, 2 schone dames.....
Jeetje! Wanneer slaap jij? Wat een productie en allemaal even prachtig en ook nog mooi afgewerkt
. Petje af! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De S van Sint, Sparta, 2 schone dames.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeetje! Wanneer slaap jij? Wat een productie en allemaal even prachtig en ook nog mooi afgewerkt
. Petje af! 
wooowwww
wat ontzettend mooi!!!!!
meid wat een taarten weer zeg..wow en allemaal prachtig en hahaha jij dus ook w
Sit wou je ons toch niet echt onthouden he? Ze zijn super, maar vooral dat boek vind ik erg origineel!!!
Wat een prachtige taarten allemaal! Het Sint boek is helemaal super!
Prachtig allemaal!
Heel mooi allemaal!!
Je boek-taart is echt heel erg leuk,de rest is ook weer allemaal toppie.
Wat een mooie verzameling weer! Een hoge productie doet blijkbaar niets af aan de kwaliteit 
Prachtige barbi, stijlvol kersttaartje en superleuk boek, er staan weer een paar extra foto's op mn laptop 
Is het recept trouwens hier te vinden of moet ik daarvoor Vlits even lief aankijken? 
Indrukwekkend!! Allemaal even mooi, op hun eigen manier! Heb je nog tijd om adem te halen tussendoor??
Werkelijk prachtige taarten, wat een werk.
Heeft iemand het recept van de overheerlijke appeltaart vulling van Vlits..... alvast bedankt.
Taartgroetjes Binkie
Heeft iemand het recept van de overheerlijke appeltaart vulling van Vlits..... alvast bedankt.
Vlits, aan jou de eer??! Heb je zin om je recept te delen, hier of op de receptenlink?
Wauw Jolan, wat heb je weer een schitterende taarten gemaakt!! 
Ik ga er zo eens even voor zitten en dat zet ik het recept bij de recepten
.
Jeetje jolan,
Slaap jij nog wel???
Wat een kunstwerken weer!!!
Groetjes "de buuf"
Geweldig, allemaal even mooi, prachtig, leuke details, zo netjes......en ik kan nog wel even doorgaan!!! Mijn dochters gingen gisteren helemaal uit hun dak bij je Assepoester met kussen!!! Een groter compliment kun je niet krijgen, haha
Wauw, gaaf allemaal zeg!
Wat een productie zeg.
Prachtige taarten 
Echt geweldig wat een taarten zeg. Waar haal je de tijd vandaan
Geweldig, allemaal even mooi, prachtig, leuke details, zo netjes......en ik kan nog wel even doorgaan!!! Mijn dochters gingen gisteren helemaal uit hun dak bij je Assepoester met kussen!!! Een groter compliment kun je niet krijgen, haha
Leuk om te lezen!!
Mooie taarten en dat boek van sinterklaas vind ik superorigineel....!
Het recept staat bij ingezonden recepten
.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De S van Sint, Sparta, 2 schone dames.....