Onderwerp: mag nog net...sint taartje
ook een sinttaartje gemaakt, tevens mijn eerste puzzel en de eerste zonder bekleed oorlog
:D:D:D. Sint had eigenlijk in het midden gemoeten, maar die kwam aan de rand terecht en wilde er niet meer af 
Hebben jullie het trouwens ook dat tijdens het puzzelen het papier aan de MMF plakt en als je die dan los wilt trekken je dus ook je halve plaatje meetrekt?
Owja ik heb geloof ik perongeluk een makkelijke manier gevonden om huidskleur te
maken (zie basiskleur van de taart). MMF maken van een zak met gekleurde (wit/roze/geel/groen enz. op 1 marshmallow) en je krijgt deze kleur, misschien handig voor de baby malletjes die waarschijnlijk binnenkort gaan komen. Gezicht van de sint is met de peach kleur van wilton (toen had ik die andere nog niet gemaakt)
Eigenwijze ik had meteen naar jullie moeten luisteren... op zolder kwam ik zo'n plastic verjaardagskleedje tegen (je weet wel zo'n heel erg kleurige). Omdat ik hier wel eens gezien had dat dat handig was bij het uitrollen maar mee naar beneden genomen. Ik geloofde niet echt dat het de oplossing zou zijn aangezien ik nog leefde in de wereld dat je het niet gladder kan krijgen dan een stenen aanrechtblad en dat dus de oplossing zou moeten zijn.
Kleedje op het aanrecht geplakt (met water) en gaan rollen...BRILJANT! Geen poedersuiker, vet of ander iets meer nodig!!!
Bij deze beloof ik iets minder eigenwijs proberen te gaan zijn (ik vind namelijk ook altijd dat de tomtom mij de verkeerde kant op stuurt en later blijkt dat het toch wel de goede kant op was)

bedankt voor het kijken!
:o dank jullie wel