Onderwerp: Mokka en ???
Wat is nou een lekkere combi?
Chocola daar ben ik wel fan van maar mijn vader niet, dus wie weet iets lekkers wat dus geen chocola is en wel overheerlijk is met mokka creme?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mokka en ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is nou een lekkere combi?
Chocola daar ben ik wel fan van maar mijn vader niet, dus wie weet iets lekkers wat dus geen chocola is en wel overheerlijk is met mokka creme?
Alvast bedankt!
Hoi,
En krokante koekjes, bijv. bokkepootjes, mmmmmmm.
Succes met je taart!
Ik combineer al tijd veel met zwitsers room.Is erg lekker en maakt het ook niet zo zoet.
Wat ook erg lekker is, een taartbodem maken van schuimdeeg, dat kan je maken van eiwit en suiker en nootjes er in. En in de mokkaroomlaag rum en mokkakoffieboontjes in stukjes er door.
Ik heb hier een recept van een mokka-roomtaart met schuimdeegbodem.
Als je het wat lijkt wil ik het wel bij de recepten zetten.
Caramel! ( Dulche de leche of zo ) Kaneel is ook erg lekker bij mokka/koffie smaak.
mokka met noten, bijv. walnoten, hazelnoten, likeurtjes/drank bijv. whiskey, amaretto, iets romigs (bijv mascarpone), naast caramel en kaneel smaakt vanille ook goed bij mokka,
Mijn vader was erg blij met de combi mokka - zwitsers room. Ik moet zeggen dit was ook heerlijk en zoals mijn vader wenst niet te zoet . Dus Mariska bedankt
.
De rest bedankt voor het meedenken en ik zie nog wel een paar suggesties die ik wel wil uitproberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mokka en ???