1

Onderwerp: De oplossing!!! Loslatende cupcake papiertjes

Ik heb van de week heel veel cupcakes gebakken. Tja je moet toch wat als je laptop kapot is :D

Maar ik heb gevonden waarom cupcake papiertjes loslaten. Eigenlijk gewoon per toeval.

Ga maar eens na hoe jij je cupakes uit het bakblik wipt.......

Doe je het met een vork of iets van metaal? Let maar eens op, de kant waar je de cupcake raakt met de vork/lepel of iets anders waar je de cupcake mee uit de bakvorm wipt daar laat het papiertje los!!!

Hierna heb ik alle cupcakes met een sat

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: De oplossing!!! Loslatende cupcake papiertjes

ehhhhhhh........., ik kieper de bakplaat gewoon onderste boven en heb nooit loslatende cups :lol:

3

Ik heb ze in een siliconen vorm. En de cc laat ik er gewoon uitvallen. Geen last van loslatende papiertjes. Moet ik de cc wel eerst even platdrukken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ik keer mijn vorm om en dan 'vallen' ze er uit. maar soms ook loslatende papiertjes helaas..

5

ers schreef:

ehhhhhhh........., ik kieper de bakplaat gewoon onderste boven en heb nooit loslatende cups :lol:

Uhhh dat kan natuurlijk ook :D

Liefs Martinique

6

Dazwa84 schreef:

Ik keer mijn vorm om en dan 'vallen' ze er uit. maar soms ook loslatende papiertjes helaas..

Ok

Liefs Martinique

7

klopt wat je zegt. ik haal ze met het mes eruit, en aan die kant laten ze altijd los.

Maar vind het een goede tip van je Martinique :)

8 Laatst bewerkt door nnicole1234 (08-12-2008 11:29)

Hahaha..ik kieper ze dr ook uit, maar probeer dat dan 1 voor 1 te doen en verbrand ook altijd mijn handen daarbij :S :lol:
Maarrrrr...de papiertjes laten nooit los :D

9

Als dit DE oplossing is ......diepe buiging dan voor jou !!!!!

10 Laatst bewerkt door suz@nne (08-12-2008 20:19)

ha ha :D :D
Ik heb ook nooit loslatende papiertjes, (zie een vorig topic) En kieper ze ook altijd om, en verbrand ook altijd mijn vingers, (en vloek er dan ook altijd bij O-) maar nu heb ik een goed reden...

11

ik heb nooit loslatende papiertjes. Ik wip de cupcakes gewoon uit de silliconenvorm door van onderen een beetje in de vorm te duwen en voila ze vloepen er zo uit.