Re: Brrrrr... Kouwe poten!
Supermooi!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brrrrr... Kouwe poten!
Ohhh wat leuk! Ik had ook het idee om iets met die flappen en kerst te doen, maar wist nog niet wat! Helemaal leuk zeg zo, die sla ik op als het mag!!
Pooh schreef:Wat een mooi schattig taartje!
Ik zou de letters niet doen, hij is al helemaal af zo. Of.........
Heeft ze een lange naam? Je zou ook letters kunnen maken, laten drogen en dan staand erop zetten.De naam is gelukkig niet zo lang deze keer ( 4 lettertjes maar, hoera!
), maar ik ben een beetje bang dat het de hele blik op het ijsbeertje gaat ontnemen. Of ik moet jouw tip met die van Petra combineren, en het toch met de kleinere versie doen... Ik slaap er nog een nachtje over , en dan maar kijken hoeveel tijd ik morgen over heb!
4 letters maar! zou je ze niet aan de binnenkant van de punten kunnen plakken of zijn ze daar ook te groot voor?
Wat een schattig leuk taartje! Leuk bed8!!!!
wauw wauw wauw 
wauwie!! prachtige kleur blauw!! echt winters blauw! en je beertje is zoooo lief
geweldige taart !!
ooo wat een schatje...
Superleuke taart! Ik sla hem ook op hoor, vind hem helemaal gaaf.
Heeeeeeeeeeeeeel erg mooi!!!
Oh helemaal geweldig! Echt prachtig, met die kleur blauw, die ijskristallen, de glitters en natuurlijk dat prachtige ijsbeertje.
Helemaal geweldig wat een snoepie zeg.
Hoe heb je dat gedaan met dat wit aan de binnenkant, en de vacht van het beertje hen je dat gespoten?.
Als je het goed vind sla ik hem ook op. Ja die letters ik zou het ook zo laten of als het kan op de zijkant zetten.
Helemaal geweldig wat een snoepie zeg.
Hoe heb je dat gedaan met dat wit aan de binnenkant, en de vacht van het beertje hen je dat gespoten?.
Als je het goed vind sla ik hem ook op. Ja die letters ik zou het ook zo laten of als het kan op de zijkant zetten.
Natuurlijk vind ik dat goed, ben zeer vereerd 
Ik heb een soort foto-verslag gemaakt van de stappen voor de bekleding, maar moet even kijken wanneer ik die erop kan zetten: hopelijk morgen of zondag.
De vacht van het ijsbeertje heb ik gemaakt met zo'n badbloem, van tule. Bolletje draaien, in de tule verstoppen, goed aanknijpen, eruit pulken en dan voorzichtig -zodat het effect niet weer verdwijnt, weer terug in vorm brengen 
wat een leukerd en wat een mooie kleur blauw (welke welke welke?????)
misschien (als je geen tijd over hebt) de letters niet in het midden maar aan de linker of rechterkant plaatsen als het toch een korte naam is?
oh wat mooi gemaakt zeg!
wat een leukerd en wat een mooie kleur blauw (welke welke welke?????)
misschien (als je geen tijd over hebt) de letters niet in het midden maar aan de linker of rechterkant plaatsen als het toch een korte naam is?
De kleur is "gewoon" Sky Blue van Wilton, maar dan wel met fondant ( met marsepein wordt het nogal groenig
)
Ik heb met de letters per ongeluk min of meer gedaan wat jij aanraadde, had het alleen nog iets meer opzij willen doen, maar het moest nog effe gehaast :

Ik had me alleen de moeite kunnen besparen: die sukkel van een ober zet gewoon die hele taart achterstevoren voor haar snufferd!! Ik had het ook eigenlijk zelf willen doen, maar iemand was me voor geweest en had het de ober gevraagd.
En toen hadden ze ook nog m'n taartdoos weggegooid, een hele fijne, die niet meer te krijgen zijn.:mad:
En dan gaat het nog maar over een simpele verjaardagstaart: ik wil ech nie weten hoeveel stress en frustratie er bij een bruidstaart hoort!! 
oooh ik vind het echt een dotje! Jammer dat die ober het nou net verkeerd om neerzette (soms snappen ze er ook niks van
) Maar ik weet zeker da je vriendin hier heel blij mee was!!
Wat een kl*****temoot zeg, die letters staan er goed op hoor.Maar wat is een badbloem zo'n ding die je in het bad plakt o nee, die is niet van tule is dat zo'n ding die je als scrub spons gebruikt?
Heb je nog aan de foto's gedacht ik kan niet wachten om te zien hoe je het gedaan hebt.
Erg mooi taartje. Ik vind die kleur blauw ook erg mooi. Ik heb ook Sky blue van Wilton maar met marsepein wordt die inderdaad groenig. Volgende keer ook maar fondant bestellen.
Wat een plaatje, ziet er prachtig uit!!!
Laat die naam toch weg joh! Je taart is helemaal af zo!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brrrrr... Kouwe poten!