Onderwerp: My little pony, prinses, stapel, paleis en starwars
Ik heb ook weer niet stilgezeten, heb er weer een berg opzitten en nog 3 in bestelling staan. Wel leuk, de bestellingen komen steeds meer binnen!
Allereerst werd mijn kleine zusje 6 jaar. Ze gaf een prinsessenfeestje, dus een prinsessentaart. Mijn eerste barbietaart, ik vond het wel lastig maar vind hem goed gelukt. En ze wilde zelf nog heel erg graag een my little pony, ze heeft zelf het plaatje uitgezocht.
De prinses is gevuld met aardbeienmousse en vanille botercreme.

De onderste is gevuld met banaanbavarois met chocoladefudge en de bovenste met bokkenpootjesvulling en amarettocreme.
Dat weekend werd mijn schoonmoeder 60 en die had ook om een taartje gevraagd. Ik wilde me eens lekker uitleven op een chique grote stapel. Dat werd echt een flater, ik had veeeeel te weinig tijd en veel te veel ideeen. Het is echt een spuug en spuuglelijk ding geworden. Maar mijn schoonmoeder was er erg blij mee en hij was ook erg lekker!

De volgorde weet ik niet meer maar hij was gevuld met aardbeienmousse en vanillecreme, banaanbavarois en chocoladefudge en bokkenpootjesmousse met amarettocreme.
Ik ben sinds kort een samenwerking aangegaan met een verkleedpaleis hier in het dorp. Ik had verteld van mijn taartjes en ze wilde graag eens proeven, dat laat ik me geen tweede keer zeggen dus ik heb dit taartje gemaakt. Sindsdien stromen de bestellingen binnen, heel erg leuk! 
Hij is gevuld met hazelnootmousse en baileyscreme, een voltreffer want ze is ook nog eens onwijs gek op Baileys 
And last but not least, een star wars taart. Prima, tuurlijk, doe ik. Nog voorkeur? Ja, als het kan graag Obiwan Kenobi. Ok prima, doe ik dat! Toen wist ik nog niet wat, of wie Obiwan eigenlijk was. Oei... Best heel erg moeilijk! Maar het is gelukt! Ze kwamen de taart en de 20 cakejes samen met de birthdayboy halen en die riep meteen "Hey! Obiwan Kenobi!" Whoehoe, missie geslaagd!

Hij is gevuld met aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.
Voor aankomende week heb ik nog een mobiele telefoontaart (iemand ideeen??) Een neophytetaart, 50 cakejes, ik moet een dummie maken en een piratentaart. Dus ik ben lekker bezig!
Bedankt voor het kijken en tips zijn welkom!
Liefs, Anouk