1

Onderwerp: geen inspitratie taarrt moet vanavond af helppppp

de biscuit is al gebakken langwerpig vierkant het is voor een tweeling een jongen en een meisje het word een taart
ze worden tien de een houd van voetbal en doe de ander maar die houd van dansen ook van ballereina

nu ben ik geen held in puzzel plaatjes drama dus en ik heb nu echt geeeeen enkel ideee iemand helppppppppppppp
ik dach twel gelijkaan een plaatje van diddlina in ballet jurk maar ik ben zo een drama in puzzelen.............

Re: geen inspitratie taarrt moet vanavond af helppppp

Hoi,

Ik zou voor elk een halve taart maken, maar geen blauw en roze hoor, zo saai.
Je kunt natuurlijk de voetbal in de lucht gooien en deze bal ook gebruiken voor de ballerina, die 'm dan weer opvangt.

Ik zou niet voor blauw en roze kiezen, dat zijn van die geijkte kleuren voor een jongen en een meisje, ik zou juist voor lila (meisje) en rood (jongen) gaan, maar dat is persoonlijk.
Succes met je taart, laat je 'm nog zien hier?

3

o jeetje leuk idee apart doorsnijden natuurlijk maar hoe boetseer ik een ballereina oo ik ben een ramp

4

Groen, voor het voetbalveld, met daarop een voetbal, en rood voor de meisjeskant van de taart, met een roze ballerina?

5

oke ik maak nog gauw een bolletje voro een voetbal is er ook een patroontje voor de voetbal ik bedoel dan die zwarte vakjes op de bal met stiksel ?????

6

heeft er iemand nog iedeen please

7

1 kant voetbal /voetbalschoenen 1 kant balletschoentjes

wat een moeilijke opdracht zeg

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

8

de namen van de kinderen er groot op, het meisje in lettertype die op ballet, diddel lijken (lettertype van didl?) van de jongen, voetbal, bijv. groen en de puntjes balletjes. (of rood wit blauw, of de club waar hij fan van is)In het midden een grote 10 ? De achtergrond een neutrale kleur bijv. oranje , Met roze letters erg meisjes achtig, maar kan ook goed met voetbal.

of een voetballende ballerina?

Groetjes Juffrouw Suikerbuik
mijn taarten staan op http://www.juffrouwsuikerbuik.nl

10

dank jullie wel voor de tips jullie hebben je best gedaan het ligt echt aan mij
ik had geen inspiratie en zag het ook niet zitten het is absoluut te zien aan de taart ik zal hem morgen plaatsen als ik mijn fotos op mijn pc heb ik ben niet tevereden boeh........................................