1

Onderwerp: Ook mijn eerste gedecoreerde taart: Sinterklaas

Nou, ik heb flink ruzie gehad met het biscuit (vandaar ook mijn spoedvraag), maar na het opensnijden bleek het allemaal toch nogal mee te vallen. Het is vandaag een dag van eerste keren: voor de eerste keer biscuit gebakken, voor de eerste keer botercreme gemaakt, voor de eerste keer een taart bekleed. Uiteraard zijn tips en opbouwende kritiek welkom!

http://img126.imageshack.us/img126/1235/dscn2016tf2.jpg

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already. - D. Barry

2

Re: Ook mijn eerste gedecoreerde taart: Sinterklaas

Ik ben ook nog maar net begonnen. De eerste keer is altijd even wennen maar het resultaat mag er zijn!

Fijne sintviering!

Nog maar net begonnen maar nu al een taartmuts!

3

Leuk toch?

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

4

Poeh, keurig gedaan hoor! Ik vind het mooi hoe je met die zwarte lijntjes alles accentueert. Waar heb de dat mee gedaan eigenlijk? Ben nl. ook een beginner...

Geniet nooit met mate

5

Ik heb die lijntjes gedaan met een kwastje. Gewoon wat zwarte kleurstof gemeng met wat water en schilderen maar. :)

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already. - D. Barry

6

Geweldig. Lijkt wel  kunst. Echt heel smaakvol. Mogen we ook een foto van de rand zien?

7

Dat zou wel mogen als die foto gelukt was, maar helaas zag net die foto er niet uit. Ik zal straks kijken of ik tijd heb om er opnieuw een te maken, maar ik moet echt eerst mijn surprises afmaken. :)

8

Die ziet er leuk uit!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

9

ziet er goed uit, zeker voor een eerste keer. Ik vind dat je een vaste hand hebt als je dit met de hand hebt geschilderd, super hoor! :Y ( enne.. lange nagels zie ik aan de kleine deukjes bovenin? de enige tip daarin is kortknippen helaas..) :(

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

10

Bedankt voor de complimenten! Julli zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. :D Ik zal de volgende keer inderdaad mijn nagels knippen Keetie. Ik dacht dat ze nog niet zo lang waren, maar goed, blijkbaar toch langer dan ik dacht.

Hier nog de beloofde foto van de zijkant:
http://img399.imageshack.us/img399/3495/dscn2021iu4.jpg

11

Ziet er helemaal leuk uit

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Leuk gedaan hoor :Y

groetjes mariska

13

Dank je wel! :)