Re: Wie kent deze shop...
Yep ik heb betaald, 't was ff uitzoeken (iban / bic nummer)...
Heb meteen in het engels een mailtje gestuurd met de vraag hoelang de spullen onderweg zijn.
KuZz
@marlies: tot nu toe komen ze betrouwbaar over :D
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie kent deze shop...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Yep ik heb betaald, 't was ff uitzoeken (iban / bic nummer)...
Heb meteen in het engels een mailtje gestuurd met de vraag hoelang de spullen onderweg zijn.
KuZz
@marlies: tot nu toe komen ze betrouwbaar over :D
Er is al een ouder topic : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=2147
Ik heb dat topic even gelezen volgens mij kan het geen kwaad....
Moet ik toch maar eens gaan kijken...;)
Groetjes Marlies
Heb gisteren een mailtje gehad, het pakketje is verstuurd.....
Sjooo spannend...
KuZz
Komen er dan geen extra kosten bij als je met iban bic betaald.
Het ligt eraan...heb via Rabobank telebankieren betaald en daar had ik de keuzen in 2 opties.
En heb gekozen voor de "standaard" kosten "shared".
Dus ik heb enkel het bedrag betaald dat ik daadwerkelijk moest betalen voor de producten.
Ik zie wel of er extra kosten voor mij erbij zit, dat kan ik zien als er weer kosten moeten betaald worden voor het betalingsverkeer en pasjes.
KuZz
Jaaah..ik heb ze binnen!!
Ik ga ze morgen uitproberen...
Ze zijn van een soort harde plastic, maar wel buigbaar, maar wel breekbaar...of zoiets. (vergelijkbaar met verpakkingsmateriaal: dat soort plastic waarachter de poppen staan...snappen jullie 'm nog..?)
Errug licht..
Ik hou jullie op de hoogte...
KuZz
Waar blijven de foto's??? Ben zo benieuwd!!
Gr Karolien
Hier ben ik dan voor effies:
Dit zijn alvast een foto van de "mallen":
Ik moet er wel bij zeggen, ze zijn niet echt super geweldig om mee te werken, het kan beter...:/
Het zijn zeker geen siliconen malletjes of zo...maar geharde plastic.
Buigzaam zijn ze ook, maar als je te ver door zou buigen dan kunnen ze knappen.
Ook moet je voldoende marsepein erin douwen, zodat je voldoende marsepein overhoud, waarmee je de marsepein terug kan trekken uit de mal. (ik weet niet of dit normaal is bij andere malletje, heb namelijk zelf nog geen ervaringen met andere malletjes.)
Ik zal binnenkort een taartje maken, en hierbij de malletjes gebruiken om te decoreren...
Ik ga proberen om vanavond een foto te plaatsen met een voorbeeldtje van marsepein.
(ik beloof niets...ik probeer het, heb het druk met mijn werk, zoals het nu loopt heb ik namelijk overwerk)
Ik weet niet wie het ooit gezegd heeft: "als zelfstandige kan je je eigen uren bepalen en heb je meer vrijheid"...Nou, ik zal jullie vertellen: Dat is egt niet waar!!
KuZz
Jammer dat ze noet erg sterk zijn, ze zien er wel leuk uit.
Vooral dat paard zeg!
Ik heb dit soort vormen ook voor gips. Ze zijn van hard plastic en ook wel te gebruiken voor fondant of marsepijn. Wat ik wel doe is de mal even goed met poedersuiker behandelen zodat de vorm er uitvalt en niet blijft plakken. Doe ik ook met de teletubbies en dat werkt perfect.
Ik heb dit soort vormen ook voor gips. Ze zijn van hard plastic en ook wel te gebruiken voor fondant of marsepijn. Wat ik wel doe is de mal even goed met poedersuiker behandelen zodat de vorm er uitvalt en niet blijft plakken. Doe ik ook met de teletubbies en dat werkt perfect.
smeer je dan eerst in met vet, en dan bepoederen?
Groetjes, Mireille
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie kent deze shop...